تاریخ انتشار: 1396/05/11 20:00
نشست دوستانه بگوویج و اصحاب رسانه سیرجان؛
کد خبر: 191639

وینگو: از 90درصد بازیکنانم راضی هستم/ کار ما در این فصل خیلی سخت است!

نشست مطبوعاتی وینگو بگوویچ صبح امروز به همت روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر و با حضور خبرنگاران ورزشی و اهالی رسانه برگزار شد.
وینگو: از 90درصد بازیکنانم راضی هستم/ کار ما در این فصل خیلی سخت است!

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه گل گهر، در ابتدای این نشست میثم اسدی مدیر روابط عمومی باشگاه گل گهر ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) و فرارسیدن روز خبرنگار به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیتهای باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر پرداخت در ادامه رضا فتح آبادی مدیر تیم فوتبال گل گهر از پخش زنده تمام بازی های گل گهر در فصل جدید خبر داد و گفت: در فصل گذشته گل گهر از اشتباهات داوری لطمات زیادی خورد و امسال با مذاکراتی که مدیران باشگاه انجام داده اند قرار است تمامی بازی های گل گهر در خانه و خارج از خانه از شبکه "شما"به صورت زنده پخش شود. 

فتح آبادی افزود: تمرینات ما از ۲۷ تیر ماه آغاز شده و بازیکنان مد نظر کادر فنی جذب شده اند که امیدواریم با حمایت رسانه ها، هواداران و مسوولین سیرجان و استان بتوانیم در پایان فصل جشن صعود را برگزار کنیم.

سپس نوبت به وینگو بگوویچ رسید تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

سرمربی گل گهر در این نشست ضمن تشکر از حمایت های گذشته مردم و مسوولین شرکت و باشگاه گل گهر گفت: حمایت خوب مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و مردم سیرجان نقش مهمی در موفقیت ما داشته است. سال قبل با فوتبال پاک از ۳۴ بازی ۶۱ امتیاز گرفتیم و سربلند لیگ را به پایان رساندیم و امیدواریم امسال با صعود به لیگ برتر کار را تمام کنیم.

وی افزود: نسبت به سال گذشته برخی بازیکنان از ما جدا شدند و بازیکنان خوبی نیز به ما اضافه شدند و بنده ۹۰ درصد از نقل و انتقالات و کیفیت بازیکنان جذب شده راضی هستم.

وی با اشاره به اردوی همدان و تهران گفت: بازی های تدارکاتی سختی مقابل تیم های لیگ برتری برگزار کردیم تا توان بازیکنان را محک بزنیم. 

بگوویچ در ادامه گفت: کار ما در این فصل سخت است چرا که همه تیم ها میدانند گل گهر مدعی صعود به لیگ برتر است. هدف ما در فصل گذشته قرار گرفتن در بین ۵ تیم اول بود که ما فراتر از انتظار ظاهر شدیم و هدف امسال ما صعود به لیگ برتر است.

بگوویچ در مورد قرارداد خود با گل گهر گفت: در تعطیلات همین فصل از ۶ تیم لیگ یکی و ۳ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما به تعهدی که به باشگاه داده بودم پایبندم چرا که جو اینجا صمیمی و دوستانه است در حالیکه مبلغ قرارداد بنده یک سوم سایر مربیان ایرانی لیگ است.

سرمربی کروات گل گهر تصریح کرد: با صعود گل گهر به لیگ برتر شهر سیرجان در همه زمینه ها متحول میشود و نام سیرجان در رسانه‌ها هر روز شنیده میشود، اقتصاد شهر رونق میگیرد و شور و نشاط به شهر و استان تزریق میشود، جوانان باانگیزه تر میشوند و تیراژ روزنامه ها افزایش می یابد. مسوولین شهرستان و استان باید بیشتر از گذشته از فوتبال و گل گهر حمایت کنند اگر پیشرفت شهرشان را دوست دارند. 

بگوویچ در پاسخ به این سوال که بالاخره گل گهر به لیگ برتر صعود میکند یا خیر؟ گفت: من پیشگو نیستم اما باید تلاش کنیم. ۳۴ هفته رقابت است که باید صبور باشیم و گام به گام جلو برویم و عجله نکنیم. به تیمم ایمان دارم و به نتایج این فصل خوش بین هستم. ما برای پیشرفت پتانسیل زیادی داریم و میتوانیم موفق شویم.

سرمربی گل گهر در مورد جام حذفی نیز گفت: امسال در جام حذفی نیز حضور داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orkno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


4 بازیکن گل گهر سیرجان از این تیم جدا شدند
دست رد وینگو به چهار بازیکن؛

وینگو بگوویچ: قهرمانی در لیگ آزادگان سخت تر از بقا در لیگ برتر است
صعود تیم لیگ دویی به لیگ برتر یک بار اتفاق می‌افتد؛

گل گهر مدعی تر از همیشه در این فصل
بارقه های امید در سیرجان؛