تاریخ انتشار: 1396/06/13 20:20
کد خبر: 184963

اتفاقاتی که هواداران استقلال باید از علت آن آگاه باشند!

استقلال، استعفا، بدهکاری، شکست و وزارت ورزش. باشگاه استقلال را چه می‌شود؟ هیئت‌رئیسه چه مسئولیتی دارد؟ مدیرعامل چه‌کاره است و چه کسی تصمیم می‌گیرد و چرا استعفاها اتفاق می‌افتد؟
اتفاقاتی که هواداران استقلال باید از علت آن آگاه باشند!

قریب چرا آمد و چرا رفت؟ آیا روی این انتصاب‌ها فکر نمی‌شود و هماهنگی نفرات مد نظر قرار نمی‌گیرد؟ استعفای قریب باعث خواهد شد تا فشار روی افتخاری و منصوریان بیشتر شود و تماشاگران این دو را نشانه بگیرند. افتخاری به منصوریان نزدیک‌ تر است و از مدافعان سرسخت ماندن او روی صندلی مربیگری استقلال است اما قریب و زمانی به دنبال اتفاق تازه‌تری هستند؛ مربی خارجی و کم کردن اختیارات افتخاری. بالاخره یک روز باید این آمدن‌ها و رفتن‌ها برای تماشاگران این تیم روشن شود و وزارت ورزش نیز تکلیف آیین‌نامه داخلی را با حضور تمام اعضای هیئت‌رئیسه معلوم کند.

کی چه‌کاره است و چه کسی درباره ماندن یک مربی تصمیم می‌گیرد. مدیرعامل چه مسئولیتی دارد.

شوخی نیست نیمی از طرفداران فوتبال احساسات خود را با این تیم گره زده‌اند و بخشی از دل‌مشغولی‌های آنان استقلال است. واقعاً وزارت ورزش با بدهکاری‌های مانده بر جای استقلال چه می‌کند؟ این پول‌ها باید پرداخت شود یا خیر؟ از کجا و از کدام منبع مالی؟ دردسرهای تیمداری وزارت ورزش یکی‌یکی شروع می‌شود. حالا متوجه می‌شویم وزارت نفت چرا دوست ندارد تیمداری کند و باشگاه‌ها دنبال دردسر نمی‌روند.

مهم‌ترین مشکل فوتبال و باشگاه‌ها، درد نداری است، درد پول! تا لباس حرفه‌ای را کامل بر تن نکنیم، تا اسپانسر واقعی برای تیم‌ها نگیریم و تا حق پخش خود را از تلویزیون نگیریم و تا باشگاه‌ها مشاور اقتصادی قوی نداشته باشند، این مشکلات با فوتبال ما خواهد بود. آقای وزیر، یک پیشنهاد موقت، استقلال و پرسپولیس را برای ۱۰ سال اجاره بدهید و نتایج آن را در اداره خصوصی مشاهده کنید. شاید آن را برای ۱۰ سال دیگر تمدید کردید. راه دیگری وجود ندارد و فردا نوبت پرسپولیس خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ormzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتحاد آبی پوشان پایتخت برای جلوگیری از یک تغییر اجباری (عکس)