تاریخ انتشار: 1396/02/06 20:38
اختصاصی| کی بود کی بود من نبودم؛
کد خبر: 214615

هواداران کاشانی فحش دادند داماشی‌ها سبب نیمه تمام شدن بازی شدند؛ ناظر چه چیزی نوشت؟!

دیدار جنجالی دو تیم شهرداری کاشان و داماش گیلان درحالی که نماینده کاشان 3-0 جلو بود، نیمه تمام ماند.
هواداران کاشانی فحش دادند داماشی‌ها سبب نیمه تمام شدن بازی شدند؛ ناظر چه چیزی نوشت؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، نگاهی موشکافانه به این بازی خواهیم انداخت تا حقایق برای همگان آشکار شود:

* از ابتدای این دیدار و زمانی که داور بازی سوت را زد، هواداران کاشانی شروع به فحاشی علیه هواداران داماش، مردم رشت و هادی طباطبایی سرمربی این تیم کردند. آنها دلیل این کارشان را فحاشی هواداران داماش در بازی رفت بود که می خواستند با این کار، انتقام بازی گذشته را بگیرند.

* دقیقه 54 داور صحنه مشکوک به پنالتی داماش را پشت محوطه جریمه تشخیص می دهد. ابتدا برای تشخیص درون بودن یا نبودن خطا سمت کمک داور اول خود می رود. در ادامه قصد کارت دادن به بازیکن خطا کار را دارد که باید به بازیکن شماره 9 که یک کارته بود کارت میداد و به این ترتیب او می بایست اخراج می شد. اما داور به اشتباه به نفر دیگر (شماره 88) کارت می دهد.

*گویا هواداران داماشی، سنگی را به سمت داور چهارم پرت می کنند و داور که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، به ناظر بازی اطلاع می دهد که نمی تواند بازی را ادامه بدهد، ناظر بازی نیز با من بمیرم تو بمیری داورم چهارم را مجاب کرد تا به رختکن نرود و در کنار زمین مجددا بایستد.

* باتکرار پرتاب سنگ توسط هواداران داماش، داور بازی که حال داور چهارم را وخیم دیده بود، به سمت رختکن رفتند و اینگونه شد تا این بازی که 3-0 درحال جریان بود، ناتمام بماند.

* در این مابین، هواداران داماش پس از خوردن گل سوم، صندلی، سنگ و بطری آب را به سمت جایگاه vip که پیشکسوتان کاشانی و مدیران نشسته بودند پرت کردند که این صحنه، اوج فاجعه در این دیدار بود.

* طبق اطلاعاتی که ما داریم، ناظر بازی علاوه بر نوشتن توضیحات بالا، هواداران داماش را علت نیمه تمام مانده شدن بازی عنوان کرد و این توضیحات را، به فدراسیون ارجاع داد تا در چند روز آینده، آراء انضباطی این بازی صادر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov9jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار جنجالی شهرداری کاشان و داماش گیلان

باشگاه شهرداری کاشان لیدر ندارد تا بخواهد تیم داماش را تهدید کند
اختصاصی| مدیر روابط عمومی شهرداری کاشان خبر داد؛

اعتراض شدید باشگاه شهرداری کاشان به وضعیت داوری
اختصاصی| کمک مربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛