تاریخ انتشار: 1396/01/21 10:49
کد خبر: 218139

بزرگترین راز درمورد رامین رضاییان که خیلی ها نمی دانند

بازیکن اخراجی پرسپولیس هنوز رازهایی دارد که در مورد آن باید صحبت کرد.
بزرگترین راز درمورد رامین رضاییان که خیلی ها نمی دانند
رامین رضاییان حتی پولی که باشگاه بابت رضایتنامه اش درخواست کرده بود را به حساب پرسپولیس واریز کرد و نشان داد آماده جدایی از جمع سرخپوشان و دریافت رضایتنامه اش است.
 
رامین با باشگاه پرسپولیس قرارداد دوساله به امضا رسانده بود و این یعنی تا پایان فصل بعد نیز می توانست همراه سرخپوشان باشد اما باشگاه به درخواست برانکو ایوانکویچ، به خاطر ایجاد درگیری و اخراج از اردوی امارات، قید رضاییان را زد و به زودی رضایتنامه این بازیکن را صادر می کند. 
 
نکته ای که خیلی ها نمی دانند، دقیقا همین جاست. اگر رامین در اردوی امارات آن درگیری را ایجاد نمی کرد و در طول فصل، یک بازیکن آرام و بی حاشیه بود، به محض اینکه فصل شانزدهم تمام می شد، برانکو ایوانکویچ نام این بازیکن را در لیست مازاد تیمش قرار می داد. این همان رازی است که تقریبا هیچ کس از آن آگاه نیست! 
 
دلیل برانکو، این بار هیچ ارتباطی به مسائل انضباطی ندارد و کاملا فنی است. برانکو علاقه به مدافعان کناری «ایستا» دارد و به همین علت در اکثر دیدارهای پرسپولیس از حسین ماهینی در سمت راست و محسن ربیع خواه در سمت چپ استفاده کرد زیرا این دو بازیکن، کمترین میزان نفوذها را داشتند. حتی استعدادی که برای این فصل به هواداران پرسپولیس معرفی کرد یعنی صادق محرمی نیز یک مدافع جوان و دونده است اما طبق برنامه برانکو، زیاد اجازه نفوذ پیدا نمی کند در حالی که رامین علاقه و میل شدیدی به نفوذ داشت و همین امر باعث شد چند باری به عنوان وینگر راست به بازی گرفته شود آن هم در شرایطی که نه برانکو از وضعیت این بازیکن رضایتی داشت و نه رامین توانست کیفیت بالای خود را به نمایش بگذارد.
 
به همین علت اگر فصل تمام می شد، با وجود یک فصل باقی مانده از قرارداد رامین رضاییان اما نامش در لیست مازاد قرار می گرفت و مجبور بود پرسپولیس را در آن زمان ترک کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovpeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی علیپور غمگین ترین بازیکن پرسپولیس، به خاطر اخراج رامین رضاییان