تاریخ انتشار: 1396/01/10 19:13
سه امتیاز از چنگ بابلی‌ها پرید؛
کد خبر: 220363

تساوی خونه به خونه مقابل اکسین در روز جنجال آفرینی گل‌محمدی

تیم فوتبال اکسین البرز با کسب تساوی در دیداری خانگی تا حدود زیادی از حضور در میان دو تیم بالایی جدول و صعود به لیگ برتر ناامید شد.
تساوی خونه به خونه مقابل اکسین در روز جنجال آفرینی گل‌محمدی

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم اکسین البرز با سرمربیگری یحیی گل محمدی یکی از تیم هایی به شمار می رفت که همچنان امیدوار به صعود بود ولی یک تساوی خانگی تا حدود زیادی امیدهای این تیم برای صعود را از میان برد. شاگردان گل محمدی در شرایطی این دیدار را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند  که تا ثانیه های پایانی از میهمان خود با گل دقیقه 69 حمید کاظمی عقب بودند، اما گل مسح زاهدی در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا تیم اکسین البرز 41 امتیازی شود و رتبه نهم را در اختیار داشته باشد.

در مقابل تیم خونه به خونه که با نادر دست نشان امیدواری زیادی برای صعود دارد با دریافت گل دقایق پایانی، پیروزی ارزشمندی را از کف داد که می توانست فاصله آنها را صدر جدول کاهش دهد ولی کسب این تساوی آنها را 42 امتیازی کرد تا با توجه به فاصله 9 امتیازی شرایط برای آنها در بازی های پیش رو دشوار شود؛ البته این تیم یک بازی کمتر از سایر تیم ها دارد که با مشخص شدن تکلیف آن دیدار می تواند اوضاع تا حدودی برای دست نشان بهتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovwrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آراء دیدار خونه به خونه-اکسین اعلام شد/ میناوند بازهم محروم شد!

تصاویر دیدار خونه به خونه-اکسین البرز(0-2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا