تاریخ انتشار: 1397/02/17 19:13
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 148863

وحید عزیزی: حمایت دکتر صامری فوق‌العاده بود/ خروج از اروند؟ بگذارید فعلا خوشحالی کنیم

گلر این فصل اروند خرمشهر، موفق شد برای چهارمین بار، با تیمی از لیگ دو به لیگ یک صعود کند.
وحید عزیزی: حمایت دکتر صامری فوق‌العاده بود/ خروج از اروند؟ بگذارید فعلا خوشحالی کنیم

 وحید عزیزی که در فصل گذشته با ۱۴ کلین شیت جز‌ء بهترین دروازه بان های لیگ یک بود، همچنین در نیم فصل اول این دوره نیز به عنوان کاپیتان تیم شهرداری تبریز در تمامی بازی های لیگ یک ایفای نقش کرد. عزیزی در تصمیمی جالب به تیم لیگ دویی اروند خرمشهر پیوست و خرمشهری ها که در دور اول مسابقات لیگ دو بدترین آمار را از حیث گل خورده داشتند، با حضور او در مرحله دوم بهترین تیم از نظر خط دفاعی و گل خورده به حساب می‌آیند، بنابراین وحید عزیزی را میتوان از ارکان اصلی صعود این تیم به لیگ یک نامید.

دروازه بان اردبیلی اروند خرمشهر درباره حضور در این تیم بیان داشت: از ابتدا برای صعود‌ به لیگ یک به این تیم آمدم و خوش بختانه به لطف خداوند و تلاش بچه ها توانسیم در بازی آخر‌ جشن صعود بگیریم و‌ دل مردم خرمشهر را شاد کنیم.

عزیزی درباره نمایش فوق العاده خود در دو بازی آخر و‌ همچنین حس و حال صعود، اینگونه عنوان می‌کند: بازی پایانی با تیم فومنی به گونه‌ای بود که نتیجه زحمات تیم در تمام بازی های فصل را در این بازی باید می‌گرفتیم و حریف هم با تمام قوا در مقابل ما قرار گرفته بود که خداروشکر با بازی حساب شده موفق به پیروزی شدیم. 

او ادامه میدهد: صعود همیشه شیرین و‌ لذت بخش می‌باشد اما این صعود وقتی شیرین تر شد که در بازی فینال گونه هفته ما قبل پایانی مقابل استقلال جنوب پس از اعلام‌ پنالتی در‌ دقایق پایانی بازی، با دعای هواداران و انرژی مثبت تمام مجموعه موفق به مهار پنالتی شدم و راه صعود برای تیم هموار شد. همچنین جا دارد از دوست خوبم نادر هوشیار بازیکن این فصل نفت تهران که درتمرینات شخصی‌مان در مهار پنالتی ها به من کمک کرد تشکر‌کنم.

عزیزی درباره حمایت مسئولین از این تیم عنوان کرد: همه مسئولین از تیم اروند به گونه‌ای حمایت کردند، به خصوص دکتر صامری که برای تیم سنگ تمام گذاشتند و‌ به نوبه‌ی خودم از تمامی مسئولین تشکر میکنم.

او‌ در مورد آینده خود و‌ اروند خرمشهر در فصل آینده بیان داشت: فعلا وقت خوش حالی بابت این صعود لذت بخش است و تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام و‌ در آینده با توجه به شرایط بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

وحید عزیزی دروازه بان‌ با تجربه تیم تازه لیگ یکی شده اروند خرمشهر، در پایان اظهار داشت: این چهار‌مین صعود من با تیم های مختلف بوده که تقدیر مردم مظلوم و دوست داشتنی خرمشهری بود و خوش حالم که توانستیم آن‌ها را شاد کنیم. همچنین این صعود را تقدیم میکنم به دو تن از بازیکنان خوب تیم؛ رحیم آلبوغبیش و مسعود قاسمی که در این تیم زحمات زیادی کشیدند و مصدوم شدند و امیدوارم هر چه زودتر با قدرت به میادین مستطیل سبز برگردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oypyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود اروند خرمشهر به لیگ یک/ استقلال به پلی‌آف رفت
اختصاصی فرتاک ورزشی|