تاریخ انتشار: 1396/07/11 12:13
کار یاران نخعی سخت‌تر شد؛
کد خبر: 180090

مس کرمان با 4 غائب به ماهشهر رسید

تیم فوتبال مس کرمان صبح امروز سفر خود را برای انجام بازی این هفته‌ی خود در ماهشهر آغاز کرد تا عصر فردا آماده‌ی دیدار برابر تیم شهرداری در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور باشد.
مس کرمان با 4 غائب به ماهشهر رسید

 شاگردان احمد نخعی بامداد امروز از شهر کرمان به طور مستقیم به اهواز پرواز کردند و پس از رسیدن به این شهر با اتوبوس راهی ماهشهر شدند.

بازیکنان مس که عصر دیروز آخرین جلسه‌ی تمرینی خود را در کرمان برگزار کرده بودند، پس از استقرار در ماهشهر، عصر امروز یک جلسه‌ی تمرینی را نیز در این شهر برگزار خواهد کرد تا از هر نظر آماده‌ی بازی عصر فردای خود از ساعت 16:30 دقیقه باشند.

تیم فوتبال مس برای این بازی چهار غایب خواهد داشت که علیرضا علیزاده به دلیل محرومیت و محمدعلی اکبرخواه، رضا حیدری و حسین تهامی نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نبودند اما سایر بازیکنان مس مشکلی برای انجام بازی این هفته ندارند.

کار مس بر روال معموملی مقابل تیم شهرداری ماهشهر آن هم در خانه حریف بسیار سخت بود و حال با وجود این غائبین تاثیرگذار، سخت‌تر نیز شد و اگر نخعی بتواند با دستان پر، زمین مسابقه را ترک کند، کار بزرگی را در ماهشهر صورت داده است و باید مورد تمجید هواداران قرار گیرد.

بر طبق اعلام کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال این بازی عصر فردا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r57vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه تیم در صدر پرقدرت‌ترین خطوط حمله لیگ یک
بررسی بهترین خطوط حمله لیگ یک؛