تاریخ انتشار: 1396/07/12 18:55
پیروزی اکسین مقابل نساجی؛
کد خبر: 179866

نساجی در باخت به اکسین هتریک کرد/ اولین باخت خارج از خانه نساجی!

تیم اکسین با پیروزی یک بر صفر خانگی برابر نساجی مازندران 13 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر یک پله پایین تر از نساجی ایستاد.
نساجی در باخت به اکسین هتریک کرد/ اولین باخت خارج از خانه نساجی!

 رقابت‌های لیگ یک امروز با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد و در یکی از مهم ترین دیدارها تیم اکسین البرز در خانه از نساجی مازندران پذیرایی کرد.

اکسین که در دیدارهای خانگی بسیار خطرناک نشان داده و حتی در جام حذفی هم موفق به شکست تیم لیگ برتری سایپا شد، موفق شد چهارمین پیروزی پیاپی در خانه را مقابل تیم منسجم و مدعی نساجی مازندران جشن بگیرد.

شاگردان لطیفی به لطف این پیروزی 13 امتیازی شدند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی مازندران یک پله پایین تر از این تیم در رتبه چهارم قرار گرفتند.

شاگردان مهدی پاشازاده در این دیدار می توانستند با کسب پیروزی و با توجه به تساوی بادران تا دقایق انتهایی برابر گل گهر در سیرجان به صدرجدول برسند و در کنار نفت مسجد سلیمان قرار بگیرند، اما با قبول دومین شکست در رتبه سوم باقی ماندند، تا برای صعود به لیگ برتر به هفته های آتی چشم داشته باشند.

ترکیب دو تیم

اکسین: سجاد بیرانوند - میثم آقابابایی - هادی شکوری - مسعود حق جو - پویا سیف پناهی - رسول رضایی - شاهین شفیعی - یاسر وکیلی - حمید طاهری فرد - سید مهدی حسینی - آرمان رمضانی

سرمربی: علی لطیفی

نساجی: مجتبی روشنگر - مجتبی بیژن - امیرمحمد عباد زاده - مجتبی ممشلی- حسین مددی - رضامحمود آبادی - مجتبی محبوب مجاز - روح اله عرب - محمود شفیعی - علی فرهنگ - مرتضی غلامعلی تبار

سرمربی: مهدی پاشازاده

کارت زرد

اکسین: حمید طاهری فرد - یاسر وکیلی 

نساجی: علی اکبر فرهنگ - مجتبی بیژن 

شرح گل

شاهین شفیعی / اکسین البرز: هافبک دفاعی اکسین با شوتی دیدنی روی ضربه ایستگاهی، موفق شد دروازه مجتبی روشنگر را باز کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r57zw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره اکسین مقابل نساجی اعلام شد
آرمان رمضانی رسید، سه بازیکن دیگر خیر؛

مازندران در فصل بعد لیگ یک سه نماینده خواهد داشت
اختصاصی| اوج هیجان در سه شهر همجوار مازندران؛