تاریخ انتشار: 1396/06/25 23:59
جدال تجربه و جوانی در اراک؛
کد خبر: 182718

پیش بازی آلومینیوم اراک-نفت مسجدسلیمان؛ اولین تجربه بصیری در مقابل تیم صدرنشین!

دو تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی آلومینیوم اراک-نفت مسجدسلیمان؛ اولین تجربه بصیری در مقابل تیم صدرنشین!

 اراکی ها که سکان هدایت نیمکت خود را به کاپیتان پر سابقه خود حامد بصیری سپردند، سخت به دنبال اولین برد خانگی خود می باشند چرا که در چهار هفته گذشته موفق به کسب برد نشده اند و همین امر باعث ایجاد انگیزه بین شاگردان بصیری می باشند اما اراکی ها باید مقابل نفت مسجد سلیمانی قرار بگیرد که صدر نشین بلا منازع لیگ تا اینجای کار می باشد و تا به حال نیز گلی را از حریفان دریافت نکرده است.

این بازی را می توان یکی از سخت ترین بازی های هفته پنجم مسابقات لقب داد چرا که فوتبالی پیچیده و پرتاکتیک را می توان در این بازی دید. نفت مسجد سلیمان تا به حال توانسته است با چهار برد پیاپی و کسب دوازده امتیاز به صدر نشین لیگ یک تبدیل شود و ایرالکو نیز با دو تساوی و دو شکست با کسب دو امتیاز در مکان پانزدهم جدول جای خشک کرده است.

حال باید منتظر شروع این بازی باشیم تا ببینیم حامد بصیری در اولین تجربه مربی گری خود رستگار می شود و می تواند اولین شکست شاگردان فکری را رقم بزند یا در جدال تجربه و جوانی، این محمود فکری است که 15 امتیازه می‌شود!

ترکیب احتمالی دو تیم

آلومینیوم: محمدرضا قویدل - میلاد رخشان - امیر قادری - رسول سروش نیا - مهران مرادعلی - امیان رییسی نسب - حسین احمدلو - امیر نوری - سعید یوسف زاده - میلاد احمدی - میثم آقایی

سرمربی: حامد بصیری

نفت م.سلیمان: یوسف بهزادی - مجید ایوبی - علی گودرزی - سعید غلامعلی بیگی - میلاد خدایی - شهاب زندی - عباس یحیی بیگی - حسین دوستدار - محمد علینژاد - احمد داوودی - احمد حجتی

سرمربی: محمود فکری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5ooz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفتِ فکری اراک را به آتش خواهد کشید؛ اولین تجربه مربی‌گری بصیری مقابل اولین‌ها!
آقای تفکر به اراک رسید؛