تاریخ انتشار: 1402/05/29 20:15
کد خبر: 842

سردار آزمون را خرید جدید میلان بدانیم؟

باشگاه میلان در صورتی که موفق به جذب دو گزینه اصلی خود برای خط حمله نشود سراغ سردار آزمون خواهد رفت.
سردار آزمون را خرید جدید میلان بدانیم؟

باشگاه میلان همچنان امیدوار به جذب آرماندو بروخا، مهاجم ۲۱ ساله چلسی، است. روسونری با وجود مخالفت آبی‌های لندن با انتقال قرضی بازیکن آلبانیایی‌شان، همچنان در تلاش است تا او را به خدمت بگیرد. آنها البته پلن‌های BوC هم دارند که یکی از آنها سردار آزمون است.

به گزارش بیلد، میلان موازی با تلاش برای جذب بروخا در حال مذاکره با هوگو اکیتیکه نیز هست. مهاجم ۲۱ ساله فرانسوی جایی در تفکرات لوئیس انریکه ندارد و سرمربی PSG از ماه گذشته اعلام کرده بود که نیاز به او ندارد.

این نشریه آلمانی در ادامه گزارش خود از سردار آزمون به عنوان گزینه بعدی میلان برای پر کردن جای خالی‌ای یاد کرده که نشات گرفته از جدایی لورنزو کولمبو است؛ این بازیکن بعد از انجام اولین بازی فصل در خانه بولونیا، با انتقالی قرضی راهی مونزا خواهد شد.

مهاجم ۲۸ ساله ایرانی فصل گذشته پس از جدایی از زنین سن پترزبورگ راهی بایر لورکوزن شد اما هنوز نتوانسته درخشش با لباس تیم سابقش را در بوندس لیگا هم تکرار کند.

 

 

بر اساس اطلاعاتی که بیلد از منابع خود دریافت کرده نام سردار آزمون در لیست خرید تابستانی میلان به چشم می خورد. با وجود اینکه هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در مورد مذاکره روسونری با ملی پوش ایرانی یا باشگاهش منتشر نشده اما این احتمال وجود دارد که او در روزهای پایانی نقل و انتقالات راهی سن سیرو شود.

 

 

انتقال سردار آزمون به میلان زمانی وارد پروسه جدی تری خواهد شد که این باشگاه از به سرانجام رساندن دو پلن ابتدایی خود ناکام مانده و موفق به جذب بروخا از چلسی و اکیتیکه از پاری‌سن‌ژرمن نشود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rajb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر شوکه کننده پوچتینو رسمی شد