تاریخ انتشار: 1396/07/24 18:22
تساوی اکسین و مس رفسنجان در کرج؛
کد خبر: 177918

زور استقلالی‌های سابق به هم نرسید/ صفر - صفر به سود رقبا

تیم مس رفسنجان با کسب تساوی در ورزشگاه انقلاب کرج برابر اکسین البرز به رکورد چهار پیروزی پیاپی این تیم در رقابت های لیگ آزادگان خاتمه داد.
زور استقلالی‌های سابق به هم نرسید/ صفر - صفر به سود رقبا

 دو تیم اکسین البرز و مس رفسنجان امروز در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ یک از ساعت 15:15 در ورزشگاه انقلاب کرج برابر هم صف آرایی کردند.

نکته جالب پیش از این دیدار این بود که شاگردان علی لطیفی تاکنون از 4 دیدار خانگی 12 امتیاز کسب کرده بودند و در این دیدار نیز به دنبال ادامه رکورد پیروزی های خود بودند، اما سرنوشت متفاوتی در این دیدار انتظار آنها را می کشید.

البته اکسین در این دیدار در دقیقه 11 با گل شاهین شفیعی گلزن اصلی تیم از شاگردان علی سامره پیش افتاد، اما این برتری دوامی نداشت و شاگردان علی سامره در دقیقه 33 با گل حسین رسولی حساب کار را به تساوی کشاندند.

نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت و در نیمه ی دوم هم تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا علی سامره مهاجم سابق آبی پوشان کسی باشد که رکورد 4 پیروزی پیاپی اکسین در ورزشگاه کرج را خاتمه می دهد.

با این تساوی اکسین 14 امتیازی شد و پیش از پایان سایر بازی ها در رتبه 6 جدول قرار گرفت؛ تیم مس رفسنجان هم با کسب 1 امتیاز 11 امتیازی شد تا در رتبه 11 قرار بگیرد و چشم به هفته های آتی داشته باشد.

ترکیب دو تیم؛

اکسین: نادر صفرزایی - پویا سیف پناهی - مسعود حق جو - هادی شکوری - میثم آقابابایی - سید مهدی حسینی - حمید طاهری فرد - یاسر وکیلی - شاهین شفیعی - محمد حسین پور - آرمان رمضانی

سرمربی: علی لطیفی

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور -نادر فتح الهی - سیدکاظم حیات منش - محسن ورزکار - عباس کاظمیان - امیر خدامرادی - علی اکبر حیدرنیا - امیرحسین موسی زاده - حسین رسولی - محمد حسین کریم زاده - حمید غلامی

سرمربی: علی سامره

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdn9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکسین با گل‌محمدی بالاخره باخت؛ میشو مچ یحیی را خواباند

پیش بازی اکسین البرز-مس رفسنجان؛ جدال دو استقلالی در کرج
اختصاصی/ سامره ترمز زردها را در خانه خواهد کشید?؛