تاریخ انتشار: 1395/10/16 13:10
کد خبر: 237990

پیش بازی ملوان-آلومینیوم اراک/ به یاد دیداری پرگل در اراک

نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران پس از حدود ۲۴ روز تعطیلی عصر روز جمعه با دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک در شهرستان بندرانزلی آغاز خواهد شد.
پیش بازی ملوان-آلومینیوم اراک/ به یاد دیداری پرگل در اراک

به گزارش فرتاک ورزشی، آخرین دیدار دو تیم در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول با پیروزی ملوان بندرانزلی در اراک صورت پذیرفت ، در آن دیدار ملوان موفق شد با سه گل پوریا غلامی ، حسین قنبری و یاسر وکیلی با نتیجه ۳-۲ از سد نماینده اراک بگذرد. دو گل اراکی ها را نیز حسین احمدلو به ثمر رساند.

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب ۳۰ امتیاز از ۱۷ بازی در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و تیم آلومینیوم اراک نیز با کسب ۲۳ امتیاز از ۱۷ بازی در رده یازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است .

۳ دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر۲ تساوی و یک شکست ، ۳ گل خورده و تنها یک گل زده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب تنها ۲ امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم آلومینیوم اراک در سه دیدار اخیر یک پیروزی ، یک تساوی و یک شکست ، ۴ گل زده و ۴ گل خورده ثبت شده و حاصل این نتایج برای نماینده اراک ۴ امتیاز بوده است.

تیم داوری :

قضاوت این دیدار حساس بر عهده ناصر جنگی خواهد بود ، علیرضا شهری ، رضا نجفی و رضوان سرشار نیز کمک های وی در این دیدار خواهند بود .

ناظر بازی نیز حبیب اله شیرازی می باشد.

پیش بینی :

ملوان در صورت کسب هر ۳ امتیاز این دیدار علاوه بر اینکه موقعیت فعلی خود را در جدول رده بندی حفظ می کند می تواند امیدوار باشد که در صورت ناکامی سپیدرود فاصله امتیازی خود را نیز با صدر جدول کاهش دهد ، اما در صورت شکست در این دیدار خانگی ملوان حتی می تواند تا رده ششم جدول رده بندی سقوط کند .

در طرف مقابل آلومینیوم اراک نیز می تواند با کسب هر ۳ امتیاز این دیدار، خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برساند و در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه علاوه بر سقوط ۲ پله ای احتمالی در جدول مسابقات تا حدود بسیار زیادی از صعود به لیگ برتر فوتبال ایران نا امید خواهد شد .

دمای هوای شهر بندرانزلی در هنگام برگزاری این دیدار ۱۳ درجه و میزان رطوبت ۴۸ درصد می باشد.

دیدار تیمهای ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک از شبکه تلویزیونی باران پخش مستقیم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rko8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان-نفت مسجدسلیمان؛ سهراب یا حاجی مایلی، کدامیک رستگار می شوند!