تاریخ انتشار: 1396/03/21 09:27
کد خبر: 204590

انگیزه سروش برای جدایی؛ پول قطری ها یا کی روش؟

در شرایطی که از هفته ها پیش گمانه زنی ها در مورد جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس شدت گرفته و بر خیلی ها روشن شده بود که این بازیکن به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان است، نهایتا این بازیکن پرسپولیس را ترک کرد تا راهی لیگ قطر شود.
انگیزه سروش برای جدایی؛ پول قطری ها یا کی روش؟

 اما چرا رفیعی در شرایطی که تنها پس از یک نیم فصل به یک بازیکن بسیار محبوب در بین هواداران پرسپولیس تبدیل شده و با سرخپوشان طعم قهرمانی لیگ و رسیدن تا مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا را چشید، تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است؟

دلیل اول را شاید بتوان پیشنهاد نجومی تیم های حاشیه خلیج فارس دانست که معمولا همین پیشنهادها باعث می شود که بازیکنان ایرانی قید ماندن در لیگ برتر را بزنند و راهی تیم های قطری یا اماراتی شوند. با این وجود تنها مسائل مالی را نمی توان در مورد رفتن رفیعی از پرسپولیس دخیل دانست و این بازیکن اگر قصد ماندن داشت، می توانست با سران باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی بکند.

در این شرایط، به نظر می رسد که دلیل اصلی جدایی رفیعی را باید در جای دیگری جست. از آنجایی که فصل پیش رو، سال جام جهانی است رفیعی اولویت اصلی خود را بر ملی پوش شدن قرار داده و بر این نظر است که رفتن به تیم های خارجی حتی لیگ سطح پایین قطر و البته نبودن در پرسپولیس می تواند شانس های این بازیکن برای بازگشت به تیم ملی را افزایش دهد.

حتی این گمانه زنی هم وجود دارد که در نیم فصل هنگامی که سروش می خواست به پرسپولیس بپیوندد، کی روش نظری مخالف داشت و همین مسئله هم باعث شده که در اردوهای اخیر نام رفیعی از لیست تیم ملی خط بخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rml8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک هافبک خارجی جایگزین سروش در پرسپولیس می شود