تاریخ انتشار: 1397/06/24 21:54
کد خبر: 130242

استقلال رامشیر - نفت و گاز گچساران؛ جدال شیرها با نیکبخت / مچ اندازی باتجربه ها

در چارچوب هفته دوم لیگ دسته دوم در روز دوم مسابقات در گروه ب استقلال رامشیر و نفت و گاز گچساران به مصاف یکدیگر میروند.
استقلال رامشیر - نفت و گاز گچساران؛ جدال شیرها با نیکبخت / مچ اندازی باتجربه ها

استقلال رامشیر از دیگر تیم هایی است که به تازگی فرصت حضور در لیگ دو را پیدا کرده است و مانند اکثر تیم های تازه صعود کرده، با عملکرد درخشانش در اولین بازی در برابر مدعی صعود فصل گذشته موجب حیرت تیم های حاضر در لیگ دسته دوم شده است.

شاگردان سید عباس میر سالاری در اولین جدال خود در برابر تیم مدعی شهرداری بندر عباس با نتیجه‌ی سه بر صفر به برتری رسیدند.

در آن سوی میدان تیم نفت وگاز گچساران بر خلاف فصول گذشته که در هفته‌ های ابتدایی نتایج خوبی کسب نمیکرد، این فصل را با قدرت و پیروزی برابر حریف خود آغاز کرد.

شاگردان علی نیکبخت که فصل گذشته هم شانس صعود به لیگ یک را داشتند و جزو مدعیان بودند، در تلاش اند تا این فصل بتوانند با صعود به لیگ دسته اول، شادی را به هواداران گچسارانی هدیه دهند.

علی نیکبخت که فصل گذشته هدایت شهرداری بندر عباس را بر عهده داشت با نتایج عالی خود در مرحله اول، همه را به صعود شهرداری بندر عباس امیدوار کرده بود اما در مرحله دوم به طرز عجیبی و با کسب نتایج ضعیف از صعود باز ماندند.

جایگاه دو تیم در جدول:

استقلال رامشیر با پیروزی در بازی اول با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت سه در مکان چهارم قرار دارد. نفت و گاز گچساران هم با سه امتیاز در رده‌ی پنجم جدول چهارده تیمی گروه ب قرار دارد و با تعقیب استقلال رامشیر قصد صعود به رده های بالاتر دارد و به همین دلیل این جدال یکی از حساس ترین جدال های این هفته است.

گفتنی است این دیدار از ساعت 17 روز یکشنبه 25 شهریور به میزبانی استقلال رامشیر برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpwby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تازه ترین خبرها از فوتبال راه آهن