تاریخ انتشار: 1396/10/01 19:40
کد خبر: 168145

مهابادی: به دلیل بدهی کنتور خوابگاه را کندند!

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیرازگفت : 6 ماه است کادر فنی و بازیکنان حقوق نگرفته اند و کنتور آب خوابگاه بازیکنان را به دلیل بدهی قطع کردند و با خود بردند.
مهابادی: به دلیل بدهی کنتور خوابگاه را کندند!

  داوود مهابادی افزود: مشکلات مالی به قدری زیاد است که کارکردن را بسیار سخت کرده است چرا که نمی توانم شرمنده خانواده بازیکنان و مربیان که شغلی دیگری بجر فوتبال ندارند، باشم. 

وی افزود : این باشگاه داستان تلخی دارد و ازمحمد علی تابع بردبار که بر روی این تیم سرمایه گذاری کرده و اکنون دستش خالی است کاری بر نمی آید و می گوید توان پرداخت ندارم. 

او اضافه کرد : من هم زن و بچه دارم و شغلم هم فوتبال است وقتی نان خوردن نداریم دیگر باید چه کار کنم ؟ کنتور را بردند من چکار می توانم بکنم؟ 

بازیکن سابق استقلال تهران ادامه داد: هزینه هتل چند شهرستان کشور روی دست باشگاه مانده و حتی پول بلیت برای سفر نداریم و موجودی حساب باشگاه هم هفت هزار تومان است. 

وی گفت : مدیر کل ورزش و جوانان فارس هنوز سر تمرین تیم نیامده است اگر چه او هم تلاش می کند مشکلات حل شود. 

مهابادی افزود: شرایط برای واگذاری تیم های ورزشی به بخش خصوصی فراهم نیست و دولت ابتدا باید زیرساخت ها و تسهیلاتی را برای این بخش در نظر بگیرد تا بخش خصوصی هم وارد ورزش به ویژه فوتبال پر هزینه شود. 

وی گفت : شرایط فنی تیم بسیار خوب است از این رو انتظار تماشاگران که پنج سال است در حسرت لیگ برتر به سر می برند بحق بالا رفته و در صورتی که از 2 بازی نتیجه نگیریم با اعتراض آنها روبرو خواهیم شد و شاید هم علیه من شعار حیا کن ، رها کن را سر دادند پس بهتر است فکر اساسی برای زندگیم بکنم. 

وی گفت : استانداری فارس 100 میلیون تومان کمک کرده است که این مبلغ را بین 40 بازیکن تقسیم کرده ام اما این مبالغ قطره چکانی کار ساز نیست و باید فکر اساسی برای این تیم کرد که شرایط صعود به لیگ برتر را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6edq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان حریفش را شکست داد