تاریخ انتشار: 1396/02/08 20:46
اختصاصی| کمیته انظباطی باشگاه، لیگ برتر را از مس‌گرفت؛
کد خبر: 214245

حیا کن رها کن در کرمان به صدا درآمد/ هواداران مس خواهان جدایی مدیر عامل و سرمربی این تیم شدند

تیم مس کرمان در ادامه نتایج ناامید کننده خود در نیم فصل دوم مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی دو بر دو در خانه خود دست پیدا کرد تا صدای اعتراض هواداران کرمانی در بیاید.
حیا کن رها کن در کرمان به صدا درآمد/ هواداران مس خواهان جدایی مدیر عامل و سرمربی این تیم شدند

به گزارش فرتاک ورزشی، در بازی مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان، صدای اعتراض هواداران کرمانی درآمد و خواستار استعفای مدیر عامل و سرمربی خود، منصور ابراهیم زاده شدند.

مس در اوایل کار در نیم فصل دوم شکل و شمایل یک تیم مدعی صعود را از خود به جای گذاشت، هرچه به پایان لیگ نزدیک تر می شدیم کور سوی امید کرمانی ها تبدیل به نا امیدی می شد و این تیم نتایج ضعیف و دور از انتظاری را کسب می کرد. از مشکلات بازیکنان این تیم گرفته تا فعال بودن کمیته انظباطی این باشگاه باعث شده است تا مس به حواشی خود ساخته فرو برود.

بی شک اگر مدیریت این باشگاه کمی با تجربه تر عمل می کرد می توانست این حواشی را به راحت ترین شکل ممکن مدیریت بحران کند تا مس به ساحل آرامش برسد، اما این مهم انجام نشد تا بغض هواداران کرمانی بترکد و صدای اعتراض آن ها در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان بالا بگیرد.

مشکلات بازیکنان این تیم با سرمربی باعث شده است تا هواداران مس موضع گیری هایی را بر علیه سرمربی تیم خود داشته باشند و خواهان استعفای وی باشند. اما این پایان ماجرا نبود چرا که هواداران مس خواستار جدایی، منصور ابراهیم زاده، مدیر عامل این باشگاه نیز شدند، چرا که مدیریت ضعیف ایشان را در مواقع حساس باعث شده است این تیم کرمانی درسراشیبی عملکرد ضعیف قرار بگیرد که این مذاق هواداران کرمانی خوش نیامد.

البته به گواه کارشناسان جدایی کاپیتان متعصب مس، فرزاد حسین خانی یکی از عوامل بی ثباتی و تصمیمات عجیب کادر فنی مس در نیم فصل دوم بود. حال باید منتظر فصل جدید باشیم تا متوجه این مهم شویم که آیا مس دچار تغییر و تحول می شود یا خیر.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8ndz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - نفت مسجدسلیمان؛ چهارمین شکست متوالی در انتظار شاگردان ابراهیم زاده؟!
اختصاصی| هفته سی و سوم لیگ یک؛

مس و ابراهیم زاده در بن بست صعود به لیگ برتر
اختصاصی| پایان کار فوتبال اقتصادی؛

مس و ابراهیم‌زاده برای لیگ برتر بزرگ نشده اند؟!
اختصاصی| مس به دنبال صعود از قله؛