تاریخ انتشار: 1396/01/21 17:37
اختصاصی| پیش بازی مس کرمان-خونه به خونه؛
کد خبر: 218021

نبردی فوق العاده حساس و کاریزماتیک؛ کام‌بک در کار است؟!

هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر روز سه شنبه مصادف با ولادت باسعادت مولای متقیان، علی (ع) در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد و در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته تیم خونه به خونه در کرمان به مصاف مس می رود.
نبردی فوق العاده حساس و کاریزماتیک؛ کام‌بک در کار است؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، مس کرمان برخلاف نیم فصل اول که با تساوی های اعصاب خرد کن خود نارضایتی هوادارانش را فراهم کرده بود، در نیم فصل دوم عملکرد نسبتاً بهتری از خود برجای گذاشت و به همین دلیل در این گزارش سعی می کنیم بازی های این تیم در نیم فصل دوم را مورد بررسی قرار دهیم.

شاید شاگردان منصور ابراهیم زاده در نیم فصل دوم بهتر ظاهر شدند و در بازی های خانگی آمار خوبی از خود بر جای گذاشته اند ولی اگر نگاهی موشکافانه به دیدارهای این تیم داشته باشیم در می یابیم شاگردان دست نشان می توانند برای تحمیل اولین شکست خانگی نیم فصل دوم به این تیم کرمانی امیدوار باشند.

مس در 6 دیدار خانگی خود در نیم فصل دوم، 5 برد و یک تساوی کسب کرد و در خلال این 6 دیدار گلی دریافت نکرد ولی تنها موفق به 6 بار گلزنی شد و نکته عجیب اینجاست که کرمانی ها غیر از برد 2 بر 0 مقابل نساجی که آن در دوره ناامیدکننده ساکت الهامی رقم خورد، در سایر دیدارها با برتری 1 بر 0 مقابل حریفان به برتری دست یافتند و دیدار حساس شان مقابل ملوان نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پس به نوعی می توان گفت مس کرمان علیرغم داشتن دفاع قدرتمند، از خط هجومی چندان امیدوارکننده ای برخودار نیست و فقر گل در این تیم موج می زند. کما اینکه مسی ها در 6 دیدار اخیر خود تنها 3 گل وارد دروازه حریفان کردند!

با این تفاسیر باید تمام تحولات کویرنشینان با آن همه جنجال های رسانه ای شان را در بردهای خانگی 1 بر 0 این تیم خلاصه کنیم تا بیش از پیش شکننده بودن نماینده فوتبال کرمان نمایان شود.

شاگردان ابراهیم زاده در طی دو سه ماه اخیر نشان دادند به راحتی اجازه گلزنی به حریف نمی دهند ولی در صورت دریافت گل، توان جبران نتیجه را نخواهند داشت. اتفاقی که در دیدارهای اخیر این تیم مقابل فولاد در یزد و سپیدرود در رشت رقم خورد و آنها نتوانستند تنها گل خورده در هر یک از این دو دیدار را جبران کنند و بازی را واگذار کردند.

این تیم در طی سه هفته اخیر دو شکست را تجربه کرده است و از شرایط روحی خوبی برخوردار نیست و ترس خارج شدن از کورس صعود به لیگ برتر نیز بر این فشار افزوده است.

حال شاگردان دست نشان اگر هوشیار باشند و از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند بدون شک می توانند با استفاده از پاشنه آشیل شاگردان ابراهیم زاده، همین بلا را در کرمان بر سر مس وارد سازند و سه امتیاز شیرین تر از عسل این دیدار را با خود به بابل بیاورند.

شیرها در مدت حضور نادر دست نشان روی نیمکت خونه به خونه در چهار دیدار بیرون از خانه خود به دو برد و یک تساوی و یک شکست به همراه 4 گل زده و 4 گل خورده دست یافتند و اگر شکست 2 بر 0 این تیم مقابل آلومینیوم در اراک را به حساب عدم شناخت دست نشان از شاگردانش منظور کنیم، این آمار بهتر نیز خواهد شد.

مازنی ها در 6 دیدار اخیر خود 12 بار دروازه حریفان را باز کردند تا نشان دهند اگر فرصت گیر بیاورند به حریف رحم نخواهند کرد و بدون شک این مسئله کار را برای ابراهیم زاده و شاگردانش حسابی سخت خواهد کرد.

یقیناً خونه به خونه ای ها بهتر از هر کسی می دانند اگر می خواهند همچنان در کورس رقابت ها باقی بمانند و در سه دیدار آینده نیز امیدوارانه به میدان بروند باید مس را در خانه اش قربانی کنند و ضمن خارج کردن این تیم کرمانی از کورس صعود، زمینه قرارگرفتن نماینده فوتبال مازندران در جمع مدعیان را فراهم کنند.

 با عملکرد خیره کننده ای که از شاگردان دست نشان در بازی با گل گهرسیرجان دیدیم، یقینا تیم مس، دیگر نماینده استان کرمان نیز مقابل تیم خونه به خونه روز بسیار سختی در پیش خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8y6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




منصور ابراهیم زاده همچنان به رکوردش در لیگ یک ادامه می دهد

تصاویر/ دیدار خونه به خونه-مس کرمان (0-0)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا