تاریخ انتشار: 1396/04/12 10:40
پس از عدم تست‌گیری بازیکنان بزرگسال؛
کد خبر: 198993

تبعیض مدیران شهرداری ماهشهر در جذب بازیکنان بومی؛ مرغ همسایه همیشه غاز است!

مدیران شهرداری در اقدامی تبعیضانه تست بزرگسال بومی های شهرستان ماهشهر را به طور کلی حذف کردند تا مجالی برای خودنمایی بازیکنان ماهشهری نگذارند.
تبعیض مدیران شهرداری ماهشهر در جذب بازیکنان بومی؛ مرغ همسایه همیشه غاز است!

 اما تبعیضی که دل دوستداران فوتبال ماهشهر را بدرد آورده عدم جذب ستاره های فوتبال ماهشهر است. درحالی که این روزها شهرداری با بازیکنان نچدان مطرح قرارداد میبندد، ستاره های فوتبال ماهشهر همچون علی عساکره دروازبان باتجربه سابق صنعت نفت آبادان و استقلال اهواز که با وجود پیشنهادات زیاد حاضر شده بود بدلیل عرق تعصب به ماهشهر برای بازی در شهرش قرارداد سفید امضاء کند، اما مورد پسند مدیریت شهرداری قرار نگرفت.

علی عساکره ۱۵سال در لیگ یک سابقه فعالیت دارد و زمانی که تیم شهرداری تاسیس نشده بود او در لیگ یک بازی می کرد اما مدیران شهرداری با جذب دو گلر متوسط به راحتی بر روی این ستاره خط قرمز کشیدند.

دیگر ستاره های فوتبال ماهشهر همچون میلاد قاسمی کاپیتان دو فصل پیش شهرداری ماهشهر و بازیکن سابق شاهین ماهشهر و نفت امیدیه، حمید رضایی بازیکن سابق شاهین ماهشهر و حمزه غبیشاوی که سابقه بازی در تیم های، ملی حفاری اهواز، فولادخوزستان، فولادنوین اهواز، شاهین ماهشهر و شهرداری ماهشهر را دارد همچنان مورد بی مهری مدیران شهرداری قرار گرفته اند و در لیست شهرداری جایی ندارند و باید دید مدیران شهرداری دست از ورود بازیکنان کیفیت متوسط خارج از استانی برمی‌دارند و به نیروهای بومی بها خواهند داد، یا همچنان از سیاست مرغ هماسیه غاز است استفاده خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xapnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم اسبق استقلال به شهرداری ماهشهر پیوست
هشتمین ورودی ماهشهری‌ها؛