تاریخ انتشار: 1396/05/29 22:16
گاف بزرگ مسئولین شاهین بوشهر؛
کد خبر: 187721

شکایت از رقیب با امضاء مدیری که خارج از کشور است!

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درحالی مدعی حضور شعبانلو در تیمشان شده است که شواهد چیز دیگری را ثابت می کند.
شکایت از رقیب با امضاء مدیری که خارج از کشور است!

 ساعاتی پیش برگه ای از طرف باشگاه شاهین بوشهر مبنی بر شکایت علیه باشگاه ایرانجوان این شهر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت. محتوای این شکایت در خصوص بازیکنی به نام میلاد شعبانلو می باشد که قبل از پیوستن به ایرانجوان با باشگاه شاهین قرارداد منعقد نموده است. به درست یا غلط بودن این عمل کاری نداریم اما این شکایت از دو جهت قابل بررسی می باشد.

دلیل اول آنکه با پرس و جو از هیئت فوتبال بوشهر متوجه شدیم شعبانلو در تاریخ بیست و هشت مرداد ماه قراردادش را در هیئت فوتبال بوشهر به ثبت رسانده است، چطور دو روز قبل یعنی بیست و شش مرداد ماه به عضویت باشگاه شاهین درآمده است و هیئت فوتبال قرارداد یک بازیکن را دو بار و برای دو باشگاه به ثبت رسانده است!

دلیل دوم که بسیار با اهمیت تر است، مدیر عامل باشگاه شاهین جناب آقای دمشقی  چند روزی است که در سفر مکه مکرمه به سر می برد و در ایران حضور ندارد پس چه کسی پای قرارداد شعبانلو را امضا کرده و آن را تحویل هیئت فوتبال داده است زیرا به گفته مسئولین فدراسیون فوتبال به جز امضای مدیر عامل هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی حق امضا ندارد و شخص مدیر عامل تنها تعیین کننده وضعیت باشگاه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbbzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم ایرانجوان به شاهین بوشهر پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛