تاریخ انتشار: 1397/10/12 21:06
کد خبر: 115369

عکس | بتمن در تیم ملی امارات آفتابی شد

قدیمی ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی امارات با استفاده از ماکس مخصوص برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود.

تیم ملی امارات روز 15 دی در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به مصاف بحرین می‌رود و اینگونه جام ملت‌های آسیا به طور رسمی شروع می‌شود و 24 تیم برای کسب عنوان قهرمانی قاره کهن با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

اما در تمرینات چند روز اخیر، اسماعیل مطر قدیمی‌ترین بازیکن تیم ملی امارات و کاپیتان تیم الوحده با استفاده از ماسک‌های مخصوص آیتم‌های تمرینی را پشت سر می‌گذارد و برای حضور در بزرگترین تورنمنت قاره آماده خواهد شد.

اسماعیل مطر که آخرین روزهای خود در تیم ملی را پشت سر می‌گذارد ابتدای این هفته با مصدومیتی از ناحیه بینی مواجه شده و حالا با استفاده از ماسک مخصوص تهیه شده توسط کادر پزشکی امارات در تمرینات حاضر می‌شود و برای افتخار آفرینی همراه با تیم ملی‌ کشورش برنامه ریزی می‌کند.

البته این را باید گفت که مهاجم با تجربه تیم الوحده پشت خط علی مبخوت و احمد خلیل، دو مهاجم آماده این روزهای امارات خواهد ماند و به احتمال فراوان به عنون بازیکن جانشین توسط آلبرتو زاکرونی در مواقع ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. تیم ملی امارات در گروه نخست مسابقات در کنار هند، تایلند و بحرین قرار دارد و به نظر می‎رسد کار سختی برای حضور در مرحله حذفی مسابقات نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xggxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید گلر سابق تیم ملی سوریه از بیرانوند