تاریخ انتشار: 1397/05/14 20:25
کد خبر: 135645

چلسی 0-2 منچسترسیتی؛ گواردیولا قهرمان سوپرجام شد

دو تیم چلسی و منچسترسیتی که تنها چند روز به آغاز لیگ برتر انگلیس باقی مانده است در سوپرجام به مصاف یکدیگر رفتند.
چلسی 0-2 منچسترسیتی؛ گواردیولا قهرمان سوپرجام شد

 دو تیم با ترکیب زیر مقابل یکدیگر به میدان رفتند:

چلسی: ویلی کابالرو - سزار آزپیلیکوئتا - آنتونیو رودیگر - داوید لوییز - مارکوس آلونسو - جورجینیو - سسک فابرگاس - بارکلی - پدرو - هاسون اودوی - آلوارو موراتا

منچسترسیتی: کلودیو براوو - کایل واکر - جان استونز - ایمریک لاپورته - بنجامین مندی - فرناندینیو - فودن - ریاض ماحرز - برناردو سیلوا - لروی سانه - سرخیو آگوئرو

با سوت آغاز نیمه اول دو تیم برای کسب اولین جام 2018/19 به میدان آمده بودند و می‌خواستند با قهرمانی در سوپرجام روحیه خود را برای شروع لیگ جزیره بالا ببرند. دو تیم در فصل جدید شکل تازه‌ای به خود گرفته بودند و مخصوصا چلسی که به غیر از جذب چند بازیکن، سرمربی خود را هم تغییر داده است و ساری را روی نیمکت خود می‌بیند. در این دیدار دو تیم حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند تا روی یک صحنه و غفلت بازیکنان چلسی این سیتیزن‌ها بودند که توسط آگوئرو در دقیقه 13 به گل رسیدند.

در حالی که آبی‌های لندنی از حریف عقب بودند و نیاز مبرمی به گل داشتند هر چه زدند به در بسته خورد و در پایان، این نیمه با همین تک گل به اتمام رسید تا با استراحتی 15 دقیقه‌ای خود را آماده نیمه دوم بازی کنند.

در حالی نیمه دوم را داور با سوت خود آغاز کرد که همانطور که پیش‌بینی می‌شد، شاگردان ساری کار را هجومی شروع کردند و درصدد گل تساوی بودند. بازی به گونه‌ای پیش می‌رفت که چلسی با حملات پی در پی خود دفاع را خالی می‌کردند و سیتی هم از این فرصت استفاده می‌کرد و در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شد. آبی‌های لندنی با حملات پی در پی خود در نهایت دچار اشتباه شدند و ضد حمله خوردند و سیتی‌ها بار دیگر توسط آگوئرو در دقیقه 58 به گل دوم رسیدند.

بازی به گونه‌ای دنبال می‌شد که سیتیزن‌ها دیگر نیازی به گل نداشتند و با این نتیجه اولین جام خود را کسب می‌کردند و تنها آبی‌های لندنی نیاز مبرمی به گل داشتند که آنها هم حملاتشان زهردار نبود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید و شاگردان گواردیولا با دست پر به استقبال لیگ جزیره رفتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xprnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی به سراغ دروازه‌بان اتلتیکومادرید رفت