تاریخ انتشار: 1395/11/21 12:59
مدافع پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 230393

حیات منش: در مازندران، نساجی برای کسی جز هوادارانش مهم نیست

بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال نساجی مازندران، هواداران این تیم را سرمایه اصلی قائمشهر تلقی کرد.
حیات منش: در مازندران، نساجی برای کسی جز هوادارانش مهم نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، کاظم حیات منش،مدافع چپ نیم فصل اول نساجی و حال حاضر پارس جنوبی جم در مورد شرایطش در تیم های نساجی و پارس جم صحبت هایی را مطرح کرده است که در ذیل میخوانید:

* در ابتدا باید در مورد جدایی از تیمی که عاشقانه دوستش داشتم را توضیحاتی را بدهم،در ابتدای فصل تیم در شرایط خوبی قرار داشت و همدلی خاصی در بین بازیکنان و کادر فنی و هوادارن دوست داشتنی نساجی وجود داشت.

* مشکل اساسی نساجی در نیم فصل اول مشکلات مالی بود که شدیدا تیم را ازار میداد،حتی چند بار تصمیم به اعتصاب زدیم به همراه بازیکنان ولی انگار این تیم برای کسی در مازندران مهم نبود و فقط هواداران و بازیکنان این تیم خون دل میخوردند،وقتی مشاهده کردم که اقای فکری برای اینکه مسئولین تیم به مشکلات مالی رسیدگی کنند یک استعفای سوری را به باشگاه ارائه کرد اما در حرکتی تعجب اور با این استعفا موافقت شد،این اتفاق باعث دو دستگی تیم مان شد و منم به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای برای اینده خودم باید تصمیم میگرفتم و همین امر باعث جدایی من و نساجی از یکدیگر شد.

* از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد بازی داشتم ،اما به اقای تارتار قول داده بودم که اگر از نساجی جدا شدم،شاگرد ایشان شوم که همین مهم باعث پیوستن من به پارس جنوبی جم شد.

* البته الان شرایط از دید خودم در پارس جم ان طور که باید باشد نیست ولی من حرفه ای فکر میکنم و برای اثبات خودم به کادر فنی نهایت تلاش و کوشش را انجام میدهم.

* در بازی این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان در جم باید بگویم که بازی بسیار سختی میباشد و اگر ما میخواهیم که به لیگ برتر صعود کنیم باید سه امتیاز حیاتی این بازی را به حساب خود واریز کنیم،مسئولان نفت مسجد سلیمان یک  تصمیم خوبی را اتخاذ کردند و  منصوب کردن اقای فکری به عنوان سرمربی تصمیمی بسیار هوشمندانه ای بود.

* ما در پارس جنوبی مجموعه ای کامل را در اختیار داریم،از مدیریت باشگاه اقای رضاییان گرفته تا کادر فنی و بازیکنان تیم که به این خود باوری رسیده اند که میتوانند لیگ برتری شوند و امیدوارم که با تلاش بازیکنان و کادر فنی بتوانیم لیگ برتری بشوییم.

* یه تشکر ویژه از هواداران خوب نساجی دارم که در هر مکان و زمانی از تیم خود به خوبی حمایت میکنند و یه تشکر فراوان از تمامی مجموعه پارس جنوبی که هیچ کمبودی را برای ما نگذاشته اند علل خصوص شخص اقای مهندس  رضاییان و کادر فنی محترم تیم اقای تارتار و حسین اقای پاشایی عزیز و امیدوارم با صعود به لیگ برتر دل این عزیزان و مردم خونگرم جم را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv8jw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلین‌شیت عزیزی دو رقمی شد