تاریخ انتشار: 1395/11/19 13:31
کد خبر: 230821

مخالفت استقلال با فروش چشمی؛ تمرین کن و پولت را بگیر!

باشگاه استقلال با فروش روزبه چشمی مخالفت کرد و قصد دارد با پرداخت حقوق این بازیکن در دوران خانه نشینی‌اش او را در استقلال نگه دارد.
مخالفت استقلال با فروش چشمی؛ تمرین کن و پولت را بگیر!

به گزارش فرتاک ورزشی، روزبه چشمی بازیکنی که در فصل قبل از صبای قم به استقلال پیوست خیلی زود توانست خودش را در ترکیب آبی پوشان تهران ثابت کند و به مرد اول خط هافبک این تیم تبدیل شد. اما بدشانسی مجال درخشش چشمی را در ادامه فصل نداد و با مصدومیتی که گریبانگیرش شد نیم فصل دوم فصل گذشته و نیم فصل اول این فصل لیگ برتر را از دست داد.

چشمی بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش امید زیادی داشت تا در نیم فصل دوم بتواند در ترکیب استقلال جا بگیرد اما گویا بدشانسی‌های چشمی تمامی نداشت و استقلال درگیر مشکلات جریمه فیفا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتش شد.

هافبک استقلال بعد از مطلع شدن از ماجرای استقلال در فیفا و اینکه نمی‌تواند این تیم را در نیم فصل دوم همراهی کند تصمیم گرفت برای نیم فصل دوم به باشگاه دیگری برود و پرسپولیس، سپاهان، صبا و پیکان از جمله گزینه‌هایی بودند که قصد جذب چشمی را داشتند. اما باشگاه استقلال در حال حاضر با فروش این بازیکن مخالف است و اعلام کرد که به دلیل اینکه چشمی در دوران مصدومیت تمام حق و حقوقش را دریافت کرد باید در این تیم بماند تا برای فصل بعد برای استقلال به میدان برود.

البته استقلالی‌ها متعهد شدند در چند ماه باقی مانده تا پایان لیگ هم حقوق چشمی را پرداخت کنند تا این بازیکن ساز جدایی از استقلال را کوک نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvvwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصرار ستاره استقلال برای جدایی و مخالفت جدی مسئولان باشگاه