تاریخ انتشار: 1395/10/07 19:48
کد خبر: 239993

حقدوست: مشکلات حل شود نیم فصل خوبی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد می‌گوید: اگر مشکل‌های مالی رفع شود و چند بازیکن جدید بگیریم، نیم‌فصل خوبی درپیش خواهیم داشت.
حقدوست: مشکلات حل شود نیم فصل خوبی خواهیم داشت

به گزارش فرتاک ورزشی، داود حق‌دوست پس از بازی دوستانه تیمش با آلومینیوم اراک بیان کرد: از بازیکن‌های اصلی، ذخیره و تستی استفاده کردیم و زیاد دنبال نتیجه نبودیم، با این حال از عملکرد آنها راضی هستم.

وی با بیان اینکه پس از پایان نیم‌فصل نخست از روز گذشته تمرین‌ها را آغاز کرده‌ایم، افزود: به سبب مشکل‌های مالی و با نظر مدیریت باشگاه تمرین‌ها تعطیل شده بود. قول‌هایی برای رفع مشکل‌ها داده شده و ما هم تمرین‌ها را آغاز کردیم.

حق‌دوست با اشاره به وعده استاندار لرستان مبنی بر اینکه در هفته جاری مشکل‌های مالی خیبر را تا حدودی رفع خواهد کرد، ادامه داد: با صحبت‌های استاندار و اعلام مدیریت باشگاه، تمرین‌ها را دوباره شروع کردیم و امیدواریم پول هر چه سریع‌تر به تیم تزریق شود.

سرمربی خیبر خرم‌آباد با اشاره به رایزنی برای جذب چند بازیکن جدید، تصریح کرد: اگر مشکل‌های مالی رفع شود و بتوانیم در پست‌هایی که مشکل داریم، بازیکن جدید بگیریم، بدون شک نیم‌فصل خوبی درپیش خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: جایگاه خیبر رده‌های پایین جدول نیست و این تیم می‌تواند به مراتب بهتر نتیجه بگیرد که در این راه به همت مسئولان نیاز داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwg8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقدوست: بازیکنان خیبر در حال جدا شدن از تیم هستند