تاریخ انتشار: 1395/08/10 00:21
کد خبر: 251845

نقطه ضعف جند ساله استقلال/ستون پنجم رقیب

لیگ شانزدهم به ثلث اول رسید ولی منصوریان با وجود همه وعده هایی که داده بود هنوز نتوانسته برای استقلال یک مدافع چپ استاندارد پیدا کند.
نقطه ضعف جند ساله استقلال/ستون پنجم رقیب

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در حالی که لیگ شانزدهم یک سوم خود را سپری کرده است، استقلال به جز امید نورافکن در بازی هفته اول برابر نفت، سایر بازیکنانی که در این سمت زمین به میدان رفتند همگی ستون پنجم رقیب بودند.

نگاهی به گلهای خورده استقلال در این فصل نشان می دهد، رقبا کار چندان سختی برای باز کردن دروازه رحمتی ندارند. بردن توپ به سمت چپ، سپس حرکت عرضی به مرکز و درنهایت استفاده از فضای بین مدافع راست و مدافع میانی سمت راست و لرزیدن تور دروازه استقلال. هیچگونه سختگیری در انجام این کار از سوی مدافع چپ استقلال یعنی یعقوب کریمی دیده نمی شود و او در بیشتر صحنه ها، تماشای این چند ثانیه تا فرو ریختن دروازه را به همه چیز ترجیح می دهد.

 

استقلال خوزستان

مهدی مومنی از بین مگویان که دفاع چپ است و یک بازیکن دیگر استقلال، پاسش را می دهد. این بازیکن توپ را به عقب برای استفاده از شوت دورقی آماده می کند. توپ توسط رحمتی دفع می شود ولی در فضای کلیدی سمت راست به بیت سعید رسیده و درنهایت گل می شود.

 

صنعت نفت

میلاد جهانی در سمت چپ استقلال و در یک سوم دفاعی این تیم بین 4 بازیکن آبی قرار گرفته و درنهایت برای تیمش پنالتی منجر به گل دوم را می گیرد.

 

پیکان

پاس قطری صادقی از راست به آقاخان در چپ می رسد. او توپ را کنترل می کند، مسیر حرکتش را به سمت عرض زمین تغییر می دهد، پاسش را به ابراهیمی می سپارد، خودش درون محوطه جریمه می رود، توپ را مجددا تصاحب می کند و ضربه اش وارد دروازه استقلال می شود. در تمامی این لحظات، یعقوب کریمی در حال تماشای صحنه است.

 

ماشین سازی

توپ در سمت چپ استقلال به کاخا می رسد. دفاع چپ استقلال در تصویر وجود ندارد. او بین 4 بازیکن آبی پوش سانتر می کند و رحمتی دروازه اش باز می شود.

 

ذوب آهن

بازیکن ذوب آهن از بین ابراهیمی و کریمی در سمت چپ خط دفاعی می گذرد و درون محوطه جریمه توپ را روی سر بنگتسون می فرستد. ثانیه هایی بعد دروازه استقلال از فضای بین مدافع راست و مدافع میانی متمایل به راست توسط تبریزی باز می شود.

 

فولاد

توپ به وکیا می رسد. او پاسش را به عبدالله ناصری می دهد. یعقوب کریمی صحنه را نگاه می کند. ناصری می چرخد و پاسش را می دهد. کریمی دیگر حتی صحنه را نگاه هم نمی کند. خط دفاع استقلال به مرکز شیفت کرده ولی انصاری از بین مگویان و رابسون یعنی دفاع راست و دفاع میانی متمایل به سمت راست گلش را می زند. 17 ثانیه قبل از لرزیدن تور دروازه استقلال، توپ در سمت چپ میانه زمین دراختیار یعقوب کریمی است که او ناگهان با ضربه ای عجیب مالکیت را به فولاد و طالب لو هدیه می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyllb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منصوریان و تصمیم برای تغییر در ترکیب استقلال