تاریخ انتشار: 1397/04/09 11:13
کد خبر: 141073

پای سردار جای پای رحمتی/آیا آزمون هم تا ابد از بهشت کی روش رانده شد؟

روزی که سید مهدی رحمتی غزل خداحافظی اش از تیم ملی را به رشته تحریر در می آورد هرگز فکر نمی کرد این رفتارش منجر به از دست رفتن دو جام جهانی برای او باشد.
پای سردار جای پای رحمتی/آیا آزمون هم تا ابد از بهشت کی روش رانده شد؟

سید مهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که مغضوب کارلوس کی روش قرار گرفت. البته رحمتی خود بهانه جدایی همیشگی اش از تیم ملی را به کی روش داد. رحمتی نوشتن نامه آن هم از نوع سرگشاده اش را دوست دارد و تصور هم نمی کرد اینبار نامه نگاری اش تا این حد برایش گران تمام شود.

رحمتی سال 91 با نوشتن نامه ای از تیم ملی خداحافظی کرد. شاید و قطعا رحمتی منظورش خداحافظی ابدی از تیم ملی نبود و او بر حسب عادتی که داشت قصد گرفتن پوئن وامتیازاتی از سرمربی وقت تیم ملی داشت. سرمربی که آن زمان هنوز اخلاقش برای اهالی فوتبال شناخته شده نبود. در واقع رحمتی این ریسک را کرد تا اهالی فوتبال کی روش را بهتر بشناسند و تاوان این شناخته شدن کی روش را رحمتی پرداخت کرد.

رحمتی بعد ها بارها توبه نامه نوشت و ابراز ندامت کرد و افراد زیادی هم برای بازگرداندن وی پادرمیانی کردند. اما مرغ کی روش یک پا داشت و رحمتی هرگز رنگ پیراهن تیم ملی را ندید.

در واقع کی روش آن زمان روی اصول خودش ایستادگی کرد و از بهترین دروازه بان آن زمان فوتبال ایران گذشت تا حالا دروازه بانی را به فوتبال ایران معرفی کند که در بالاترین سطح فوتبال جهان پنالتی بهترین بازیکن ده سال اخیر فوتبال جهان را مهار می کند تا رفتار کی روش حال مورد تایید و حتی تحسین قرار بگیرد. تا جایی که شاید حتی اگر پدر رحمتی هم به جای کی روش سرمربی تیم ملی شود نتواند پسرش را به جای بیرانوند به تیم ملی دعوت کند.

بعد از گذشت 6 سال از خداحافظی رقت بار رحمتی از تیم ملی که منجر به انفصال دائمی اش از تیم ملی شد، حالا سردار آزمون پای خود را جای پای رحمتی گذاشته و در مواجه شدن با انتقادات مردمی از عملکردش در جام جهانی، خداحافظی را به جای ایستادگی انتخاب کرد و با انتشار یک پیام در فضای مجازی جدایی اش از تیم ملی را اعلام کرد.

حال باید دید که آیا کی روش در قبال آزمون هم همان رفتاری را پیشه خواهد کرد که از 6 سال پیش تاکنون در قبال رحمتی در پیش گرفته و آزمون هم برای همیشه از بهشت کی روش رانده خواهد شد، یا او با نرمش بیشتری با مقوله مهاجم اول تیم ملی اش برخورد خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365ode

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش معنادار کی روش به خداحافظی گوچی؛ سردار برگرد!