تاریخ انتشار: 1402/04/30 18:12
کد خبر: 2297

عراقی‌ها در آبادان جانشین مالیایی‌ها می‌شوند!

باشگاه صنعت نفت آبادان در فصل آینده سه بازیکن عراقی در ترکیب خود خواهد داشت.
عراقی‌ها در آبادان جانشین مالیایی‌ها می‌شوند!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در پایان فصل گذشته به طرزی معجزه آسا در لیگ برتر ماندنی شد تا به هر قیمت ممکن سعی در جلب نظر عبدالله ویسی برای ادامه کار در این تیم محبوب فوتبال ایران داشته باشد، در فصل نقل و انتقالات چندان پرخبر ظاهر نشده بود.

با این حال، عبدالله ویسی، سرمربی این تیم، در آخرین گفتگوی خود، خبر از عقد قرارداد با سه بازیکن عراقی داده و ابراز امیدواری کرده در فصل آینده این تیم جای نگرانی برای هوادارانش باقی نخواهد گذاشت.

میثم جبار، مدافع 23 ساله الزورا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی عراق را هم در کارنامه دارد و بیست بار برای این تیم به میدان رفته، بازیکنی است که ویسی برای خط دفاع در نظر گرفته است.

1900314

همچنین فهد طالب، سنگربان 28 ساله تیم ملی عراق که از سال 2017 به این سو در تیم ملی بزرگسالان این کشور، 17 بار به میدان رفته و فصل گذشته در القوای عراق توپ می‌زد، دیگر خرید ویسی برای تقویت ترکیب طلایی پوشان آبادان است.

1900316

علی یوسف، مهاجم 27 ساله عراقی الزورا نیز انتخاب دیگر ویسی از فوتبال عراق برای صنعت نفت است. فوروارد بلندقامتی که دو بازی ملی در کارنامه داره و پیش از این در باشگاه الشرطه توپ می‌زده است.

1900315

جذب این سه بازیکن عراقی در شرایطی صورت گرفته که این باشگاه در سالیان گذشته اغلب در هنگام جذب بازیکن خارجی روی نفراتی از مالی دست می‌گذاشت که گل سرسبد آنها، فونیکه سی، بازیکن فقید این باشگاه بود.

گفتنی است این سه بازیکن پس از اتمام لیگ عراق، سه شنبه راهی آبادان خواهند شد تا پس از امضای قرارداد، کار خود را در این باشگاه آغاز کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366p73

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید سرمربی عراق از هافبک عراقی صنعت نفت