تاریخ انتشار: 1395/09/16 19:11
کد خبر: 244725

سرمربی پارس جنوبی جم جواب منتقدانش را داد

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم معتقد است که برخی تیم ها از داوری سود می برند.
سرمربی پارس جنوبی جم جواب منتقدانش را داد

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد شرایط این تیم در لیگ آزادگان و وضعیت داوری در این مسابقات صحبت کرده است.

بازی مقابل ملوان را برده بودیم ولی داور در دقیقه 92  اشتباه کرد. باید یک واکاوی در این‌باره شود، چرا باید یکسری از تیم‌ها از ناحیه داوری سود ببرند. کاری به تیم ملوان ندارم اما بعضی از تیم‌ها در این رقابت‌ها از این مساله سود می‌برند و بعضی تیم‌ها هم مثل ما از این موضوع متضرر می‌شوند. ما در بازی با مس کرمان هم گل سالم‌مان را مردود اعلام کردند و در هم در دیدار با ملوان بازی برده را مساوی کردیم. 

تیم ته جدولی چیزی برای از دست دادن  ندارد

بازی کردن مقابل تیم‌های ته جدولی کار سخت‌تر است چون چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می‌کنند. ما در بازی با فجر یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را پشت سر گذاشتیم. 

فاصله ای با صدر نداریم

در چند هفته اول نتایج خوبی کسب کردیم و در ادامه طبیعی بود که چنین نتایجی را کسب کنیم چون دیر به این رقابت‌ها اضافه شدیم، به جز آن سال اول حضورمان در این رقابت‌هاست و کسب چنین نتایجی طبیعی است.

خوب کار کردیم و فاصله‌ای با صدرجدول نداریم. البته جایگاهمان در جدول خیلی بد نیست.

مگر تیم ملی هر بازی چند گل می زند

اینکه در کسب نتیجه کمتر گل می‌زنیم باید بگویم که شیوه است دیگر؛ مگر تیم‌ملی ما در رقابت‌هایش چند گل به ثمر می‌رساند؟! مهم این است که نتیجه بگیرید. تیم‌ملی کشورمان هم با حداقل گل بازی‌هایش را می‌برد و ایرادی هم به این شیوه نمی‌توان گرفت. ضمن اینکه یک تیم اگر گلی دریافت نکند صلابت تیمی‌اش بالاتر می‌رود. 

باید بالای جدول می بودیم

9 گلی که در دیدارها با حریفان دریافت کردیم یکی از آنها در دیدار مس وارد دروازه‌مان نشد که کمک‌داور آن بازی بعد از اعلام اشتباه گل محروم شد و دیگری‌اش هم همین گلی بود که مقابل ملوان به دست آوردیم که اگر یک امتیاز آن دیدار و 2 امتیاز این بازی را با هم جمع بزنیم به عدد 27 می‌رسیم و جزو 3 تیم بالای جدول قرار می‌گرفتیم.

لیگ یک جایگاه ارزشی ندارد، باید صعود کرد

قضاوت داوران خیلی روی سرنوشت تیم‌ها تاثیرگذار است و در لیگ یک تیم‌ها به دنبال جایگاه مناسب نیستند و باید صعود کنیم حتما، اگر صعود نکنیم بازی‌هایمان خیلی برایمان تاثیرگذار نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367any

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پارس جنوبی مقابل گل گهر/ تارتار مچ وینگو را خواباند