تاریخ انتشار: 1395/10/16 16:06
کد خبر: 237949

منصوریان:امیدوارم مبارزه با فساد مقطعی نباشد

سرمربی تیم استقلال گفت: در فضای دلالیسم به غیر از ایجنت‌هایی که در چارچوب فدراسیون فعالیت می‌کنند، نیمی هم خارج از این فضا فعال هستند.
منصوریان:امیدوارم مبارزه با فساد مقطعی نباشد

علیرضا منصوریان در پایان جلسه هم‌اندیشی مبارزه با فساد در فوتبال گفت: برای اولین بار دیدم فدراسیون عزمش برای مبارزه با این معضل جزم شده است تا خانواده‌ها با خیال راحت‌تری فرزندان‌شان را برای حضور در این رشته مهیا کنند. در بحث بانوان هم صحبت‌های خوبی شد. خوشحالم که این اتفاق افتاده است و از تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. امیدوارم این حرکت مقطعی نباشد و این مسیر ادامه داشته باشد چون این مبارزه تبعات مثبت و منفی زیادی در بر خواهد داشت.

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: به هر حال ما ابرقدرت فوتبال آسیا هستیم و با پتانسیلی که در فوتبال داریم می‌توانیم جایگاه بالایی در این رشته داشته باشیم.

منصوریان درباره مصادیق فساد در فوتبال در این جلسه گفت: اسم شخص یا گروه خاصی نیامد و صرفا به ذکر نمونه بسنده شد. در فضای دلالیسم به غیر از ایجنت‌هایی که در چارچوب فدراسیون فعالیت می‌کنند نیمی هم خارج از این فضا فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که برای ما و باشگاه پرسپولیس رخ داد این بود که سه تا چهار روز درهای تمرین به روی خانواده‌ها باز بود که در این مدت حتی یک حرف زشت هم زده نشد. چون همه خانواده‌ها را در کنار خود می‌دیدند، اما بعد از رفتن خانواده‌ها شاهد تکرار آن ادبیات زشت بودیم.

علیرضا منصوریان درباره قطع ارتباطش با تیم‌های پایه استقلال گفت: در چند سال گذشته چندین بازیکن از رده‌های پایه به تیم بزرگسالان آمدند استقلال و پرسپولیس در صورت توجه به تیم‌های پایه می توانند بزرگترین بنگاه اقتصادی باشند.

وی ادامه داد: از اول سال می دانستم که ممکن است اتفاقاتی در آینده نزدیک در تیم‌های پایه رخ دهد به همین دلیل به افشارزاده و سپس افتخاری تاکید کردم ارتباطم به طور کامل قطع خواهد بود هرچند که می دانستم دوستان از این تصمیم ناراحت خواهند شد اما در سال اول صلاح دانستم در این زمینه ورود نکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367jbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: حضور خانواده‌ها در تمرینات باعث عدم صحبت درباره حرف‌های زشت شد