تاریخ انتشار: 1395/09/27 13:49
کد خبر: 242401

گواردیولا: به خاطر بازیکنان بزرگم موفق بوده ام

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا مدعی شد که علت عمده موفقیتش در بارسلونا و بایرن مونیخ، حضور بازیکنان بزرگ در این دو تیم بوده است.
گواردیولا: به خاطر بازیکنان بزرگم موفق بوده ام

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی کاتالان در طول 7 سال حضورش در لالیگا و بوندس لیگا، 6 قهرمانی لیگ کسب کرد ولی در سیتی و در فصل اول، 7 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و به نظر شانس زیادی برای قهرمانی این فصل نخواهد داشت. حال گواردیولا که اخیرا مورد انتقاد قرار گرفته مدعی شد که علت موفقیتش در بارسا و بایرن حضور بازیکنان بزرگ است.

Cjh975vchbwL

او در مصاحبه با تیری هانری گفت:" موفقیتی نخواهم داشت؟ بله موفقیتی به دست نخواهم آورد. این اتفاق برای مربیان رخ می‌دهد، تمام مربیان اخراج می‌شوند، تمام مربیان می‌برند و می‌بازند . در لیگ برتر تمام مربیان در ماه نوامبر شکست خواهند داشت. تمام مربیان جهان اشتباه می‌کنند.آیا فکر می‌کنید من خاص هستم یا با دیگران فرق دارم؟ البته که نه. ولی می‌گویند ما خوش شانس بودیم، ما خوش شانس بودیم که بازیکنانی مثل هانری، مسی، فیلیپ لام، آلونسو و لواندوفسکی را داشتیم و برای همین است که موفق بودیم. وقتی در بارسا بارها و بارها پیروز شدم، در کنفرانس خبری بارها گفتم که به خاطر بازیکنان بزرگمان پیروز شدیم. باشگاه ی بزرگ، بازیکنانی بزرگ و مردم می‌گویند او به دروغ فروتن است. حالا نیز می‌گویند که اوبه خاطر بازیکنان بزرگش موفق بوده. بله این درست است. بارها گفته ام که طبیعی است."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367xne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه گواردیولا و کونته از نگاه پدرو!