تاریخ انتشار: 1398/02/16 19:01
کد خبر: 101073

پاختاکور 1 - پرسپولیس 0؛ وداع تلخ پرسپولیس از لیگ قهرمانان

تیم های پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس ایران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.
پاختاکور 1 - پرسپولیس 0؛ وداع تلخ پرسپولیس از لیگ قهرمانان

بازی در دقایق ابتدایی متعادل بود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. اولین موقعیت خطرناک بازی برای پاختاکور به دست آمد، دقیقه 12 ضربه ایستگاهی پاختاکور با شوت ماشاریپوف همراه شد که توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد. دقیقه 16 پاس بازیکن پرسپولیس روی خط محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید که شوت این بازیکن از کنار دروازه پاختاکور عبور کرد تا همچنان دروازه ها بسته بمانند.

دقیقه 18 توپ ارسالی بازیکن پاختاکور از جناح چپ در دهانه دروازه پرسپولیس به سیدیکوف رسید که شوت محکم این بازیکن را علیرضا بیرانوند با واکنشی به موقع دفع کرد تا توپ راهی کرنر شود. بازی حدود 10 دقیقه دوباره متعادل شد و خبری از موقعیت نبود. دقیقه 28 کرنر ارسالی امید عالیشاه در محوطه جریمه به کمال کامیابی نیا رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه پاختاکور عبور کرد. دقیقه 39 سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه پاختاکور اقدام به شوتزنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه سنجر کواتوف به بیرون رفت.

دقیقه 41 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال سروش رفیعی همراه شد که در محوطه جریمه توپ به علیپور رسید و این با شوتی تک ضرب توپ را راهی دروازه کرد که کواتوف با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد تا وارد دروازه نشود. دقیقه 45 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با سانتر عالیشاه همراه شد که ضربه سر کامیابی نیا روی این ارسال را کواتوف دفع کرد. در ادامه دیگر اتفاقی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

در آغاز نیمه دوم هم دو تیم خوب بازی می کردند و هر کدام حملاتی را انجام می دادند. بازی پس از دقایق ابتدایی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و خبری از موقعیت خطرناک نبود. دقیقه 61 ضربه ایستگاهی ماشاریپوف را طی چند مرحله بازیکنان پرسپولیس ناقص دفع کردند تا چند بار دروازه شان تهدید شود، اما در نهایت دروازه بسته ماند.

دقیقه 62 شوت راه دور ماشاریپوف را علیرضا بیرانوند دفع کرد. دقیقه 66 سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه پاختاکور اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 75 پاس در عرض علیپور در محوطه جریمه پاختاکور به بودیمیر رسید که شوت آرام این بازیکن در دستان کواتوف قرار گرفت. برخورد ها در نیمه دوم بیشتر بود و جذابیت و موقعیت های بازی مانند نیمه اول نبود.

دقیقه 78 شوت راهی دور علیجانف از بالای دروازه علیرضا بیرانوند عبور کرد. دقیقه 84 شوت مهدی ترابی از درون محوطه جریمه پس از برخورد به پای مدافع پاختاکور به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 85 سرگیف در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت این بازیکن پس از برخورد به پای جلال حسینی زیر طاق دروازه پرسپولیس قرار گرفت. دقیقه 88 ضربه ایستگاهی پاختاکور با شوت ماشاریپوف به دیوار دفاعی پرسپولیس برخورد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3688r9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می شود