تاریخ انتشار: 1397/12/18 14:42
کد خبر: 107273

اقدام جالب اینستاگرام؛ فیلتر زانوی مصدوم ترابی به خاطر دلخراش بودن +عکس

مصدومیت و جراحت شدید بازیکن پرسپولیس در بازی برابر نساجی به حدی دلخراش بود که اینستاگرام اجازه انتشار آن را نداد.
اقدام جالب اینستاگرام؛ فیلتر زانوی مصدوم ترابی به خاطر دلخراش بودن +عکس

در نیمه دوم بازی پرسپولیس و نساجی در حالی که پرسپولیسی ها بشدت به دنبال زدن گل برتری بودند مهدی ترابی ستاره ملی پوش این تیم در محوطه جریمه با دروازه بان و مدافع حریف برخورد کرد. صحنه ای که نگرانی شدید کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی های مهمی که این تیم دارد حسابی نگران کرد. حتی در ابتدا تصور می شد که ترابی دچار مصدومیت از ناحیه رباط شده باشد اما وقتی اولین تصاویر از پای آسیب دیده او دقایقی بعد از بازی منتشر شد مشخص شد که پای این بازیکن با جراحتی شدید مواجه شده است.

عکس جراحت شدید زانوی ترابی که با اعلام برانکو مانع از حضور او در بازی حساس روز سه شنبه برابر السد قطر خواهد شد خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد. اما این جراحت و مصدومیت ترابی به حدی بود که وقتی صفحات مختلف ورزشی در اینستاگرام اقدام به انتشار آن کردند سرور اینستاگرام به دلیل خشونتی که در عکس وجود دارد آن را حذف و اجازه انتشارش را نداد.

به همین دلیل دقایقی بعد از اینکه صفحات مختلف این عکس را پخش کردند ، اینستاگرام عکس را فیلتر و آن را غیرقابل نمایش کرد. این یکی از قوانین این شبکه اجتماعی بسیار پرمخاطب و پرطرفدار جهان است که اجازه انتشار ویدئوها و عکس هایی که خشونت زیادی دارند را نمی دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368mj7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل گلر پرسپولیس حل شد/ بیرانوند می تواند مقابل نساجی بازی کند