تاریخ انتشار: 1397/12/05 22:37
کد خبر: 108725

واکنش سعید فتاحی به اظهارات علی دایی

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به اظهارات امروز علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا واکنش نشان داد.
واکنش سعید فتاحی به اظهارات علی دایی

سعید فتاحی در واکنش به اظهارات علی دایی که تأکید کرده بود قبل از شروع فصل در جلسه مربوط به طراحی برنامه مسابقات لیگ شرکت نکرده بود و چرا گفته می‌شود او در این جلسه بوده است، اظهار داشت: من هیچ‌گاه نگفتم که همه مربیان و نمایندگان باشگاه‌ها در جلسه قبل از شروع فصل بوده‌اند و اتفاقاً همان مقطع گلایه داشتم که چرا همه مربیان یا نماینده‌های باشگاه‌ها به این جلسه نمی‌آیند تا بعداً اعتراض نکنند.  ضمن اینکه ما برنامه طراحی شده را همان مقطع برای همه باشگاه‌ها ارسال کردیم و گفتیم هر باشگاهی اعتراض دارد رسماً به این برنامه اعتراض کرده و راهکار دهد.

وی در این باره اضافه کرد: روز چهارشنبه بعد از نشست خبری مربیان پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حضور خبرنگاران همه اسنادی که به باشگاه‌ها ارسال کردیم و پاسخ برخی باشگاه‌ها چه بوده است را نشان خواهیم داد. خوشبختانه همه این اسناد موجود است.

فتاحی در پایان گفت: ما این آمادگی را داریم که هر باشگاهی به برنامه مسابقات اعتراض دارد راهکاری ارائه کند و از آن استفاده کنیم. حتی اگر یکی از این راهکارها به ما کمک کند که حتی یک روز بازی‌ها را جابه‌جا کنیم حتماً این کار را خواهیم کرد. البته به شرطی که این راهکار به نفع همه تیم‌ها باشد نه فقط یک تیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368nmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالک تراکتورسازی از میان هواداران به جایگاه ویژه منتقل شد