تاریخ انتشار: 1395/12/19 13:06
کد خبر: 224249

دشمن علیرضا منصوریان، دوست علی لاریجانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال سال 87 به عنوان مشاور رئیس و معاون دفتر ریاست مجلس انتخاب شد و در حال حاضر مشاور لاریجانی است.
دشمن علیرضا منصوریان، دوست علی لاریجانی

به گزارش فرتاک ورزشی،

1- هنوز 24 ساعت از توصیه سرمربی استقلال به عضو هیات مدیره باشگاه مبنی بر مصاحبه نکردن تا انتهای فصل نگذشته بود که حسن زمانی دوباره با مصاحبه اش، نشان داد که کسی نمی تواند جلوی مصاحبه کردن او را بگیرد.

زمانی در مصاحبه دیروزش با رادیو ورزش گفته: «هیچ یک از بازیکنان استقلال تا این لحظه کمتر از ۵۰ درصد نگرفته‌اند که برخی از عوامل باعث تعطیلی تیم شدند و جالب است که همین عوامل بیش از ۶۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند. مهدی رحمتی و خسرو حیدری ۶۰ درصد مطالبات این فصل را دریافت کردند و متاسفانه از بزرگان تیم که حرمت لباس استقلال را نگه نداشتند انتظار داشتیم این کار را انجام ندهند.»

او در ادامه مصاحبه اش به این نکته هم اشاره کرده که قطعا در جلسه هیات مدیره باشگاه درباره برخورد با مسببان اعتصاب در استقلال صحبت خواهد کرد. او از منصوریان هم گلایه کرده که چرا با اعتصاب کنندگان برخورد نکرده است.

2- این اولین باری نیست که زمانی با مصاحبه هایش استقلال را به حاشیه می برد. او از ابتدای فصل تا امروز بارها و بارها درباره منصوریان و تیمش صحبت کرده و احتمالا به خودش حق می دهد که درباره مسائل فنی هم اظهار نظر کند چرا که به قول فوتبالی ها، او عکس با شورت ورزشی هم دارد

در بیوگرافی زمانی که در سایت جبهه تدبیر و توسعه ایران منتشر شده، به سوابق ورزشی او هم اشاره شده که نشان می دهد زمانی سابقه بازی در تمام رده های سنی تیم استقلال ملایر – شهر محل تولدش – را دارد و بعد از انقلاب در تیم دانشگاه شهید بهشتی و بنیاد مسکن توپ زده. البته توضیحی در مورد پست زمانی در مستطیل سبز داده نشده است

3- عضو جنجالی هیات مدیره استقلال در یکی از مصاحبه هایش  در پاسخ به این سئوال که آیا او به خاطر مشهور شدن اینقدر مصاحبه می کند، مدعی شد آنقدر حضور در پست های مختلف را تجربه کرده که نیازی به کسب شهرت از این راه ندارد. جدا از حضور او در دوره پنجم و هفتم مجلس به عنوان نماینده مردم ملایر، زمانی در بنیاد مسکن و وزارت راه هم پست مدیریتی داشته ضمن اینکه او در مقطعی مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیما بوده است.

4- حضور در هیات مدیره استقلال اولین تجربه زمانی در مدیریت ورزشی نبوده. سایت جبهه تدبیر و توسعه ایران، نوشته که او عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم بوده. البته این سایت، عضویت در فراکسیون ورزش مجلس و کارشناس ارشد ورزشی در امر رسانه و صدا و سیما را هم جزو سوابق مدیریت ورزش زمانی ذکر کرده است

5- زمانی رابطه نزدیکی با رئیس مجلس دارد و شایعه سازان می گویند که لاریجانی در حضور او در استقلال نقش داشته. او سال 87 به عنوان مشاور رئیس و معاون دفتر ریاست مجلس انتخاب شد و در حال حاضر مشاور لاریجانی است. پستی که باعث شده او علیرغم آنکه دیگر نماینده مجلس نیست، زیاد به ساختمان معروف بهارستان رفت و آمد داشته باشد.

6- سیاسی ها زمانی را دکتر زمانی صدا می کنند چرا که او دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن گرفته است اما انگار رشته او در مقطع دکتری، در استقلال زیاد به دردش نخورده چرا که مصاحبه های او در استقلال، از دید منتقدانش هیچ شباهتی به صحبت های یک استراتژیست ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aj87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ ادامه دار زمانی و رحمتی؛ رحمتی همه دریافتی‌های خود را منتشر نکرد!