تاریخ انتشار: 1395/11/22 19:15
مسابقات بین المللی بدمینتون فجر؛
کد خبر: 230101

بازیکنان راه یافته به مرحله یک شانزدهم مردان مشخص شدند

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارک فجر عصر روز گذشته ( پنج شنبه ) در قسمت آقایان آغاز شد و بدمینتون بازان راه یافته به مرحله یک شانزدهم این پیکارها مشخص شدند.
بازیکنان راه یافته به مرحله یک شانزدهم مردان مشخص شدند

 در رقابتهای شب گذشته در جدول مقدماتی قسمت یک نفره امیر قاسمی ، امیر حسین نورعلیان ، پرهام خانزاده ، محمد پایروند ، محمد چهارمالی ، نیما رستم پور ، محمد امین علی اکبریان ، شباهنگ عسگری ، امیرعباس میرباقری ، علیرضا کرمی  و علی باستانی از ایران با پیروزی برابر حریفان خود به جدول اصلی راه یافتند.

همچنین در جدول اصلی و در مرحله یک سی و دوم ، بدمینتون بازان ایران در قسمت یک نفره  محمد چهار محالی ، مهران شهبازی ، فرزین خانجانی ، مسعود پیروزی ، سروش اسکندری ، امیر حسین نورعلیان ، محمد پایروند و آرمین زکی زاده از کشورمان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک شانزدهم راه یافتند.

همچنین در قسمت دو نفره و در جدول مقدماتی ، تیم  دونفره امیرحسین نورعلیان و امیر قاسمی  و تیم دونفره شباهنگ عسگری و عرفان شرقی پور با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک شانزدهم راه یافتند.

در ادامه این رقابتها بعداظهر امروز ( جمعه ) در قسمت مردان بدمینتون بازان برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی برابر هم پیکار خواهند کرد .

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری با شرکت بدمینتون بازان 17 کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار می شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36alrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدرنشینی آرژانتین و ایران در رنکینگ فیفا