تاریخ انتشار: 1395/11/13 11:56
کد خبر: 232125

فرهاد کاظمی و آمار متوسط در مقابل استقلال

دوئل استقلال و ماشین سازی، چهاردهمین مصاف آبی ها با تیمهای فرهاد کاظمی در تاریخ لیگ برتر است. درباره کاظمی همیشه گفته می شده او برابر استقلال و امیر قلعه نویی، گربه سیاه بوده و هست و این گفته با توجه به کارنامه اش، تقریبا درست است.
فرهاد کاظمی و آمار متوسط در مقابل استقلال

در 13 مصاف قبلی استقلال با تیمهای کاظمی، آبی ها 4 بار برنده شده اند شامل هر دو بازی اخیر که او روی نیمکت سیاه جامگان نشسته بود. 3 پیروزی هم برای کاظمی ثبت شده که همگی در زمان سرمربیگری اش در سپاهان رقم خورده اند.

این برای اولین بار است که کاظمی در یک فصل با دو تیم برابر استقلال قرار می گیرد و جالب اینکه در هر دو بازی هم میزبان بوده. او امسال روی نیمکت سیاه جامگان برابر استقلال قرار گرفت و مغلوب تک گل کاوه رضایی و آن واکنش تاریخی مهدی رحمتی در دقیقه آخر شد؛ دو نفری که اولی قطعا و دومی به احتمال فراوان، فردا جایی در ترکیب استقلال نخواهند داشت. آن بازی اولین شکست تاریخ کاظمی برابر استقلال مهمان در لیگ برتر بود.

برخلاف کاظمی که در لیگ دوم، استقلال را دو بار در یک فصل شکست داده، استقلال هیچگاه موفق به این کار نشده است ولی فردا این شانس را دارد که «دبل» خود را ثبت کند هرچند هیچگاه اتفاق نیفتاده که استقلال یا تیم کاظمی، بتواند در 3 بازی متوالی، رقیبش را شکست بدهد.

تاریخچه بازیهای استقلال با فرهاد کاظمی، دو مصاف را در هفته بیستم نشان می دهد یعنی دقیقا هفته ای که فردا استارت می خورد. در آن دو بازی، سپاهان کاظمی، استقلال را در فولادشهر برد و ذوب آهن او، به استقلال در فولادشهر نباخت. او می تواند در نباختن خانگی به استقلال طی هفته های بیستم هت تریک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ampy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره معترض استقلال سفره دلش را برای رحمتی باز کرد