تاریخ انتشار: 1395/11/25 00:27
کد خبر: 229573

برانکو سه اشتباه داشت/ هیچ جای دنیا بیرون زمین شام نمی خورند و داخل زمین درگیر شوند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از کاپیتان های دو تیم انتظار آن رفتارها را نداشتم
برانکو سه اشتباه داشت/ هیچ جای دنیا بیرون زمین شام نمی خورند و داخل زمین درگیر شوند

ابراهیم آشتیانی در باره دربی 84 اظهار داشت: من خودم در خیلی از دربی ها حاضر بوده ام و می دانم که در این بازی مسایل روحی و روانی بر مسایل فنی چربش دارد و امروز هم به نظرم بعد از گل زود هنگام پرسپولیس این تیم با اعتماد به نفس کاذب بازی کرد و مغرورانه کار را دنبال کرد و به همین دلیل وقتی استقلال گل تساوی را زد تیم پرسپولیس از هم پاشید و تا انتها نتوانست فرم خودش را پیدا کند.

وی ادامه داد: من آقای برانکو را مربی بزرگی می دانم اما امروز سه اشتباه کرد و بازی را باخت. استفاده از احمدزاده که هافبک هجومی است در پست دفاع کنار و قرار ندادن رامین رضائیان در پست خودش و همچنین بازی گرفتن از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی اشتباهات بزرگ برانکو بود و این نفرات در این پست ها کارآیی نداشتند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: جدا از مسایل فنی عامل اصلی شکست امروز پرسپولیس مسایل روحی و روانی تیم بود. مشکلات روحی آنها بعد از گل تساوی استقلال مشخص شد و دیگر کار از کار گذشته بود. بازیکنان پرسپولیس باور نمی کردند که استقلال در نیمه اول سه گل بزند.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی با انتقاد از خط دفاعی پرسپولیس گفت: روی صحنه گل سوم احمدزاده کجا بود. انصاری چرا کاری نکرد و سید جلال حسینی کجا قرار داشت؟

آشتیانی در پایان درباره اتفاقات حاشیه ای بازی و درگیری نفرات باتجربه دو تیم گفت: اصلا از دو بازیکن باتجربه انتظار نداشتم آن شکل درگیر شوند. بهتر است آقایان بجای آنکه قبل از بازی شام مشترک بخورند و در بازی جلوی این رفتارها را بگیرند. هیچ جای دنیا بیرون زمین شام نمی خورند و داخل زمین درگیر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36avzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آخرین اخبار دربی/مردانی که بختشان با پرسپولیس باز شده