تاریخ انتشار: 1396/01/23 22:34
اختصاصی| دومین باخت شهرداری همدان رقم خورد؛
کد خبر: 217525

با دو پنالتی؛ شاهین بوشهر پیروز تقابل 6 امتیازی شد

بازی در نیمه اول با سرعت بالایی آغاز شد و این تیم شاهین شهرداری بود که حاکم مطلق میدان بود، در دقیقه 5 بازی یزدان عباسیان با پاسی زیبا افشین محمدی را با دروازه بان حریف تک به تک کرد که ضربه مهاجم شاهین را داوود اژدری مهار کرد.
با دو پنالتی؛ شاهین بوشهر پیروز تقابل 6 امتیازی شد

به گزارش فرتاک ورزشی، بازی در ادامه نیز میدانداری شاهین ها و بازی خوب حسین کاظمی و مسعود نظر زاده در میانه میدان در جریان بود اما از دقیقه 25 به بعد بازی متعادل تر شد و همدانی ها در تک موقعیت خود در نیمه اول از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند . شاگردان حمید کللی فرد که خود را بازنده میدان می دیدند به دروازه حریف حمله ور شدند و در یک صحنه سماجت وحید حاجی عربی مدافع شهرداری همدان در محوطه جریمه مجبور به خطا کرد تا مجید خدابنده لو در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.

بازی در نیمه دوم متعادل آغاز شد و هردو تیم با دوندگی در میانه میدان قصد داشتند نبض بازی در دست بگیرند که البته هوای گرم امروز بوشهر باعث خستگی دو تیم شده بود و این مهم در فاصله بین خطوط دو تیم مشهود بود.

بازی با فرصت های نصف و نیمه دو تیم در جریان بود که کرنر ارسالی حسن آتشی و ضربه سر بهروز نوروزی فرد دروازه شهرداری همدان را تا آستانه فروپاشی پیش برد اما در این لحظه پیمان احتظاظی با دست مانع ورود توپ به دروازه شد و داور هم با اعلام خطای پنالتی به سود شاهین و اخراج این بازیکن فرصت دیگری را در اختیار شاهینی ها گذاشت تا حسن آتشی با تجربه با ضربه ای محکم و حساب شده گل پیروزی تیمش را به ثمر رسانده و ورزشگاه را غرق در شادی کند.

بعد از این گل همدانی ها یکپاچه حمله شدند اما نتونستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه ایجاد کنند و بازیکن شاهین هم در ضد حمله خطر ناک نشان دادند و در یکی از همین صحنه ها یزدان عباسیان در مصافی تک به تک با اژدری میتوانست سومین گل تیمش را به ثمر برساند که این چنین نشد.

شاهین با این پیروزی با 8 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی گروه یک رسید.

خبرنگار: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l7lz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری بازیکن شهرداری همدان با داور مطرح
اختصاصی| بزن بزن در همدان؛

شهرداری فیکس دل‌های همدانی‌ها شده است!
اختصاصی| بانتایج فوق العاده هادی گل محمدی؛