تاریخ انتشار: 1396/01/19 10:21
اختصاصی| هافبک شهرداری همدان مطرح کرد؛
کد خبر: 218594

کاظم صالحی:با تدیبر مقابل هف قرار گرفته بودیم/ صعود به لیگ یک برای ما ملموس است

تیم شهرداری همدان با برد مقابل هف سمنان موفق شد صدر نشینی خود را در جدول مرحله دوم لیگ دسته دوم تثبیت ببخشد.
کاظم صالحی:با تدیبر مقابل هف قرار گرفته بودیم/ صعود به لیگ یک برای ما ملموس است

به گزارش فرتاک ورزشی، کاظم صالحی هافبک خلاق و بازیساز اصلی این تیم در مورد بازی با هف و شرابط این تیم صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانیم:

* تیم هف سمنان دور اول مسابقات هم در گروه ما قرار داشت و تیم قابل احترامی می باشد و ما با برنامه و تدبیر مقابل این تیم به میدان رفتیم. همه تیم غیرت گذاشتند و تاکتیک تیمی به خوبی اجرا شد و خدا را شکر توانستیم پیروز میدان باشیم و سه امتیاز این بازی را بدست بیاوریم.

* صعود به لیگ یک برای تیم ما کاملا ملموس و دست یافتنی می باشد،هدف ما فقط صعود به لیگ یک است و تمام اعضای تیم تلاش شبانه روزی دارند که به این مهم دست پیدا کنیم،می جنگیم و به امید خدا به لیگ یک صعود خواهیم کرد و جز صعود مقتدرانه چیزی ما را راضی نخواهد کرد.

* بازی هفته آینده نیز مقابل شاهین شهرداری بوشهری است که این تیم هم از دور اول هم گروه ما بود و از بازیکنان و کادر قابلی بهره می برد. همه بازی ها حکم فینال را دارند وهر بازی شرایط و تاکتیک خاص خودش را دارد ما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

* همه عوامل تیم ما از مدیریت وکادر فنی تا بازیکنان همگی یکدل هستیم برای موفقیت و جو بسیار خوبی در تیم حاکم می باشد و خدا را شکر من هم در این شرایط با تمام وجود کار کردم مثل همه بازیکنان دیگر و امیدوارم با کار مضاعف و تلاش بیشتر بتوانم به اهداف خودم در آینده دست پیدا کنم.

* در پایان خدارا شاکرم که به ما نگاه ویژه داشتد و در همه حال کمک مان  کردند و ما همه توان خودمان را گذاشتیم و خواهیم گذاشت تابه هدف نهایی برسیم و تشکر میکنم ازهیات مدیره و مدیریت باشگاه و کادر فنی که برای تیم زحمات زیادی می کشند و همه بچه های تیم که همگی لیاقت بهترین هارا دارند و انشالاه که بتوانیم به حق خود در  این فوتبال برسیم. دست تک تک هواداران را  می بوسم که در هر شرایطی ما را حمایت می کنند و به امید روزی که فوتبال استان به جایگاهی که لایق این مردم هست برگردد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y957j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظم صالحی: مستحق پیروزی مقابل هف بودیم/ طی یک غافلگیری گل خوردیم

شهرداری فیکس دل‌های همدانی‌ها شده است!
اختصاصی| بانتایج فوق العاده هادی گل محمدی؛

شهرداری همدان یک مدافع جدید جذب کرد
اختصاصی| با استفاده از سهمیه فیفا؛