تاریخ انتشار: 1396/02/21 08:38
کد خبر: 211549

پرسپولیس بهتر از این هم می‌شود!

کار پرسپولیس نباید به استرس روز آخر می‌کشید، اما خوشبختانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد با نمایشی خوب موفق شد به دور بعدی لیگ قهرمانان برسد.
پرسپولیس بهتر از این هم می‌شود!

هر چند برگزاری بازی پرسپولیس ـ الوحده امارات در یک روز غیرتعطیل و همچنین مایوس بودن هواداران پرسپولیس نسبت به صعود تیم به مرحله حذفی تاثیر خودش را روی سکوهای خالی ورزشگاه آزادی نشان داد، اما شخصا پیش‌بینی می‌کردم که تیم نمایش قدرتمندانه‌ای داشته باشد و حالا که به مرحله حذفی صعود کرده است، قطعا باید از شرایط پیش آمده درس گرفته و همه بچه‌ها برای ادامه موفقیت تیم تلاش کنند.

 

خوشبختانه با اضافه شدن شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا، پرسپولیس هم تقویت شده است و این تقویت تیم روی روحیه همه اعضای تیم تاثیر مثبت گذاشته است.

 

به واقع پرسپولیس با نمایش خوب خود برابر الوحده نشان داد که در آسیا هم می‌تواند همان تیم مقتدری باشد که در لیگ با اقتدار قهرمان شد، بعضی وقت‌ها تیم در نتیجه‌گیری دچار نوسان می‌شد و در حالی که بعضی‌ها می‌گویند پرسپولیس مغرور بازی کرد و باخت یا مساوی کرد، باید بگویم اصلا این‌طوری نیست و فراز و نشیب در فوتبال طبیعی است. فوتبال امروز دیگر جای دست‌کم گرفتن حریف نیست و پرسپولیس باید با همه قدرت مقابل حریفانش بویژه حریفان آسیایی ظاهر شود، زیرا توانایی صعود به مراحل نهایی این مسابقات را دارد، این تیم خوب تجربه بین‌المللی خوب را هم دارد و باید همچنان با قدرت پیش برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l8wz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قرارداد داخلی فرشید باقری با پرسپولیس