تاریخ انتشار: 1396/01/26 20:25
قهرمانی شایسته سرخ ها؛
کد خبر: 216897

سال خوش 95 تکمیل شد؛ از حواشی اول فصل تا قهرمانی

تیمی که می تواند در فاصله سه هفته به پایان مسابقات قهرمان شود بی شک بهترین تیم یک کشور است و این افتخار زمانی دارای شیرینی بیشتر می شود که از بعد نتایج به آن نگاهی بیافکنیم.
سال خوش 95 تکمیل شد؛ از حواشی اول فصل تا قهرمانی

به گزارش فرتاک ورزشی، پرسپولیس در حال حاضر بهترین خط دفاع و بیشترین برد و کمترین باخت  اشتراکی و بهترین تفاضل و فاصله امتیازی دو رقمی با تیمهای تعقیب کننده اش بوده و آقای گل مسابقات هم به صورت اشتراکی در این تیم است.

پرسپولیس مزد اعتماد به علم و دانش را گرفت وقتی که پس از سالها به یک مربی کار بلد سکان رهبری تیمش را داد مربی که آهسته و آهسته این تیم را ساخت و یک سال با امتیاز مشترک با قهرمان به مقام نایب قهرمانی رسید و امسال هم مقتدرانه به قهرمانی رسید که رکوردی را دارد که شاید سالها تیمی قادر به شکستن آن نباشد.

این اتفاق ها در حالی افتاد که بنا بر کمیته داوران بیشترین جفا به این تیم شد بعلت اردوهای تیم ملی بیشتر اوقات در بازگشت بازیکنانش از اردوی تیم ملی با مشکل هماهنگی و آسیب دیدگی رو به رو شد درگیری های بی حاصل کی روش و برانکو و شایعه  عدم دعوت از بازیکنان این تیم به پرسپولیس ضربه زد.

قانونهای عجیب سر باز گیری باعث شد که این تیم دو تن از بهترین بازیکنانش را  در نیم فصل از دست بدهد بعلت مشکلات مدیریتی از سهمیه بازیکنان خارجی اش بخوبی بهره نگرفت و حواشی دو ستاره اش یعنی مهدی طارمی و رامین رضائیان در پیش فصل و آرای کمیته انضباطی از جمله محرومیت 4 جلسه ای کمال کامیابی نیا و... به این تیم ضربه زد اما باید بی هیچ  تعصبی گفت تیم پرسپولیس شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری بود که متاسفانه در روزی زشت در تبریز رقم خورد.

جائی که تماشاچیان با زدن سنگ به سرپرست این تیم و به فیلمبردار و فحاشی به بازیکنان زنده و متوفی این تیم  زشت ترین حسن ختام  این بازی ها را بوجود آوردند پرسپولیس قهرمان ایران در سه هفته مانده به پایان لیگ شد که رکورد سپاهان را تکرار کرد و اگر از سه بازی بعدی خود سه امتیاز دیگر بگیرد می تواند رکورد لیگ را در حالی بزند که صاحب این رکورد یعنی فولاد در لیگی با تعداد  تیم بیشتر صاحب این عنوان شده است پرسپولیسی ها با کسب این قهرمانی می توانند  با تقدیم آن به هادی نوروزی ادای دینی شایسته برای این فوتبالیست خوب کشورمان بکنند که در روزی  این اتفاق رخ داد که شاهد مرگ ناگهانی چون هادی  نوروزی بودیم و  عارف لرستانی را از دست دادیم.

قهرمانی شایسته پرسپولیس تهران که ده گانه قهرمانی این تیم را ممکن ساخت می تواند  با کسب پیروزی در برابر الهلال به شیرینی بیشتری برسد هر چند که این گونه قهرمانی با اقتدار بی شک  در هر گوشه جهان شایسته احترامی بسیار بالا دارد.

نویسنده: "تورج عاطف"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36laz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اولین اظهارنظر برانکو بعد از قهرمانی پرسپولیس