تاریخ انتشار: 1396/01/11 22:03
اختصاصی| سازمان لیگ بررسی کند؛
کد خبر: 220149

چرا داوری‌ها در لیگ دو به نفع تیمهای جنوبی است؟

به دلیل بُعد مسافت، دپارتمان داوری داورهایی را به بازیهای تیم های جنوبی رهسپار می کند که نزدیک به جنوب باشند و این یک مشکل بزرگ در لیگ دو است.
چرا داوری‌ها در لیگ دو به نفع تیمهای جنوبی است؟

به گزارش فرتاک ورزشی، اتفاقات بعد از بازی نفت امیدیه و داماش گیلان سبب شد تا نگاهی به داوری های تیم های جنوبی در لیگ دو بیاندازیم.

مثالهای زیادی می توان زد که از ناداوری ها علیه تیم های میهمان تیم های جنوبی شده است. بازی هف سمنان مقابل شاهین بوشهر، بازی نفت امیدیه مقابل داماش گیلان، بازی نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بوشهر و چندین بازی دیگر که یا داور بازی اهل یکی از شهرهای نزدیک جنوب است، و یا ناظر بازی.

متاسفانه داورها با دخالت ها و سوت های اشتباهی که می زنند، علنا زحمات و هزینه های تیم های دیگر که به جنوب سفر کرده اند را هدر می دهند و سبب اختشاشات بعد بازی می شوند.

تیم های جنوبی حاضر در لیگ دو که اکثر از منابع مالی دولتی استفاده می کنند و مشکل مالی ندارند، به راحتی می توانند با رزور کردن بلیط داوران سایر استانها، از داوران غیر جنوبی استفاده کنند و امید است تا دپارتمان داوری، برای احترام به سایر تیمهایی که هزینه میلیاردی می کنند، تا بلکه نتیجه مطلوب بگیرند را رعایت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ldoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار پدیده و صبا رایگان شد