تاریخ انتشار: 1396/02/23 11:45
اختصاصی| سرمربی کیمیا فرآیند تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 211125

جهانبخش جعفری: از زمانی که کیمیافرآیند زیر نظر بادران رفت شرایط ما عالی شد/ برای موفقیت یک تیم همه باید حرفه‌ای باشند

سرمربی توانمند کیمیا فرآیند تهران در مورد نحوه صعود تیم ها به لیگ های بالاتر صحبت هایی را مطرح نمود که در ادامه می خوانیم.
جهانبخش جعفری: از زمانی که کیمیافرآیند زیر نظر بادران رفت شرایط ما عالی شد/ برای موفقیت یک تیم همه باید حرفه‌ای باشند

به گزارش فرتاک ورزشی، جهانبخش جعفری در مورد این موضوع گفت: یک سری مسائل باید در یک مجموعه پابرجا باشد همانند مدیریت، مسائل مالی، جذب بازیکنان باکیفیت و داشتن کادرفنی بادانش تا یک تیم بتواند به هدف خود در آن فصل برسد و به لیگ بالاتر صعود کند. بازیکنانی که تیم ها انتخاب می کنند در درجه اول درست می باشد که بحث مالی در اولویت می باشد اما به شخصه نظرم این می باشد که بازیکنان باید عاشق فوتبال باشند.

وی افزود: در مجموعه ما در کیمیا فرآیند پس از آن که به بادران پیوست و زیر نظر این باشگاه به فعالیت پرداخت، به عقیده من شکل خوبی گرفت و تا دقیقه نود هم ما یکی از مدعی هایی بودیم که می توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. یک سری از امتیازات را ما در دور اول از دست دادیم که نتوانستیم با امتیازاتی که نیم فصل دوم کسب کردیم به آن جایگاه دلخواه خود برسیم ولی بنده فکر می کنم، اگر مجموعه ای می خواهد به موفقیت برسد باید از مدیریت گرفته تا تدارکات باید افکار حرفه ای داشته باشند تا آن تیم به ساحل آرامش برسد.

جعفری درخصوص تیمش گفت: کیمیا فرآیند شروع خیلی خوبی نداشت، به این دلیل که دو روز قبل از آن که بازی ها شروع شود ما شروع کردیم. بدنسازی نداشتیم و اسپانسر قوی در پشت تیم مشاهده نشد ولی در نیم فصل دوم با حضور دکتر قربانی و حمایت هایی که ایشان انجام دادند، تیم نتایج خوبی را کسب کرد و من فکر می کنم اگر اشتباه نکنم سایت شما بود که به این مهم اشاره کرد که کیمیا فرآیند بیشترین امتیاز را در دو گروه کسب کرد، یعنی هر اشتباهی که مرتکب شدیم به نیم فصل اول بر می گشت که خوشبختانه فکر می کنم علی رغم شروع بد اما پایان خوبی داشتیم و اگر در بازی مقابل برق نوین پیروز میدان بودیم، چه بسا یکی از مدعی های صعود قرار می‌گرفتیم.

سرمربی کیمیافرآیند در پایان گفت: در پایان از تمامی مدیریت و عوامل باشگاه، خصوصا آقای دکتر قربانی، بابت کمک هایی که به تیم کرده اند سپاس گذارم.

خبرنگار: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lwxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش جعفری و کیمیافرآیند در اندیشه صعود