تاریخ انتشار: 1395/06/23 14:05
تورنمنت چهارجانبه فوتبال جوانان - چین
کد خبر: 261725

تیم ملی جوانان با ترکیبی متفاوت برابر قرقیزستان

امید نورافکن در این بازی بازوبند کاپیتانی ایران را در غیاب رضا کرملاچعب بر بازو خواهد بست.
تیم ملی  جوانان با ترکیبی متفاوت برابر قرقیزستان

تیم ملی جوانان در سومین و آخرین بازی خود در تورنمنت بین المللی زیر 19 سال چین با ترکیبی متفاوت به نسبت بازی با مکزیک به میدان خواهد آمد و این نشان می دهد امیر حسین پیروانی قصد دارد در این تورنمنت همه شاگردان خود را محک جدی بزند.

تیم ملی جوانان در این بازی با ترکیب شهاب عادلی در درون دروازه، علی شجاعی، شاهین عباسیان، مهدی فیض آبادی و نیما طاهری در خط دفاعی، امید نورافکن، مجتبی نجاریان، رضا شکاری، علی طاهران و نیما مختاری در خط هافبک و محمد مهدی مهدی خانی در خط حمله به میدان خواهد آمد. البته تیم ملی جوانان در این بازی هم با سیستم 4-2-3-1 بازی خواهد کرد و در بین اسامی اعلام شده در خط هافبک دو بازیکن تدافعی بازی خواهند کرد.

امید نورافکن در این بازی بازوبند کاپیتانی ایران را در غیاب رضا کرملاچعب بر بازو خواهد بست.

این آخرین بازی تیم ملی جوانان در تورنمنت مورد اشاره است. تیم ملی جوانان پیش تر چین را 4-2 شکست داده بود و در برابر مکزیک دو بر صفر شکست خورد. بازی ایران از ساعت 16 در استادیوم شهر کیوجینگ برگزار می شود. از ساعت 19:35 تیم های چین و مکزیک به مصاف هم می روند. مکزیک با کسب یک امتیاز از این دیدار قهرمان تورنمنت خواهد شد و تیم ایران با عبور از سد قزاقستان دومی خود را در این بازی ها مسجل خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36md9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوانان ایران طوفانی شروع کردند
تورنمنت بین المللی زیر 19 سال

ترکیب تیم ملی برای بازی با چین اعلام شد
تورنمنت چهارجانبه فوتبال جوانان (چین)