تاریخ انتشار: 1395/06/30 21:37
کد خبر: 260301

منصوریان: بازی نفس گیری بود/ به یحیی گفتم ذوب آهن بد وقتی به ما خورد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سنگینی را برابر ذوب آهن پشت سر گذاشتیم.
منصوریان: بازی نفس گیری بود/ به یحیی گفتم ذوب آهن بد وقتی به ما خورد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان که تیمش پس از هفت هفته اولین پیروزی را مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر یک کسب کرد در نشست خبری پایان این بازی گفت: بازی خیلی خوب، سنگین و نفسگیر بود. این بازی از دربی مهم‌تر و سنگین‌تر بود. همیشه بازی بعد از دربی برای استقلال و پرسپولیس مهم است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما نباید در باد خوب بازی کردن در دربی می‌خوابیدند. من با یحیی گل‌محمدی در یک هتل بودم و به او گفتم که تیمش بد موقع به ما خورده است. تیم ذوب‌آهن بسیار خوب بازی کرد و به نظرم آنها تیم‌شان از دو فصل پیش هم بهتر بود. با این حال خوشحالم که اولین برد را به دست آوردیم.

 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تیم ما پس از گلی که دریافت کرد، در دقایق پایانی هر لحظه ممکن بود گل تساوی را بخورد. چون برد نداشتیم، بازیکنان ما استرس مساوی شدن را داشتند و به همین دلیل مجبور شدیم لایه‌های دفاعی‌مان را بیشتر کنیم. حریف قدرتمندی داشتیم و احترام زیادی برای تیم یحیی گل‌محمدی داشتیم.

 

منصوریان در خصوص اینکه تیمش پس از گل دوم برنامه دوم خود را اجرا کرد، گفت: درباره اینکه ما در برنامه دوم به موقعیت گل می‌رسیدیم یا نه، به دلیل استرس بود. خسرو حیدری در یک صحنه ضربه آخر را نزد، با اینکه بازیکن بسیار با تجربه‌ای است که بالای 80 بازی ملی دارد. 3، 4 موقعیت خوب داشتیم و به نظرم می‌توانستیم به گل‌های سوم و چهارم برسیم. تیم ما باید کمی استرس را از خودش دور کند و باید خودمان را برای زمانی که بازی‌های فشرده داریم یعنی در بهمن‌ماه، آماده کنیم. با این حال برخی بازیکنان ما در ترکیب هستند که نباید فکر کنند حاشیه امنیت دارند و باید خودشان را آماده نگه دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mgyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال - ذوب‌آهن/ آمار به ضرر استقلال است