تاریخ انتشار: 1396/03/29 03:35
کد خبر: 202573

هافبک دفاعی استقلال و تردید برای لیگ هفدهم

هافبک دفاعی استقلال و تردید برای لیگ هفدهم

 امید ابرهیمی تمدید قرارداد با استقلال را به امروز و فردا حواله می‌کند و هنوز در مذاکرات با مدیران استقلال به نتایج مثبتی نرسیده. آنچه روشن‌ است اختلاف دو طرف بر سر مسائل مالی‌ست.

ابراهیمی که قرارداد فصل قبل‌اش با استقلال 1.2 میلیارد ارزش داشته با پیشنهاد‌های بهتری از داخل و خارج کشور روبه‌رو شده و حالا می‌خواهد با دریافتی بالاتری نسبت به فصل گذشته برای استقلال به میدان برود. با توجه به رقم قراردادهای بازیکنان در فصل قبل و فصل پیش رو، بیشتر از آنکه انتظار ابراهیمی برای افزایش مبلغ قراردادش شکل ناخوشایندی داشته باشد، خریدهای ضعیف اما گرانقیمت استقلال و منصوریان است که هواداران را دچار تردید درباره ارزش بازیکنان کرده.

بعضی خریدهای میلیاردی فصل قبل منصوریان که بدون هیچ کارایی کنار گذاشته شدند باعث شده مسئولان استقلال در این فصل از نقل و انتقالات محتاطانه‌تر بر سر مسائل مالی تصمیم بگیرند. اما در برابر درخشش ابراهیمی و حضور شدیدا تاثیرگذار او در میانه میدان آبی‌ها، و البته پیشنهادهایی که او از دیگر باشگاه‌ها دریافت کرده، یا منصوریان و مدیران استقلال باید انعطاف به خرج بدهند و ستاره قلب میانی خود را با قبول خواسته‌هایش حفظ کنند؛ یا با از دست دادن او دل به نورافکن، چشمی و باقری ببندند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vlaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع و مهاجم استقلال در لیست مازاد منصوریان