تاریخ انتشار: 1396/04/03 13:24
سرمربی جدید نساجی مطرح کرد؛
کد خبر: 201273

پاشازاده: با نساجی می توانیم انقلابی به پا کنیم/ بدون ریخت و پاش تیم خوبی جمع کرده ایم

سرمربی نساجی می گوید ما خیلی از بازیکنانی که می‌ خواستیم نگه داریم یا جذب کنیم به دلیل همین بودجه معقول و واقعی نتوانستیم جذب کنیم اما با این حال باز توانستیم تیم خوبی ببندیم.
پاشازاده: با نساجی می توانیم انقلابی به پا کنیم/ بدون ریخت و پاش تیم خوبی جمع کرده ایم

 سرمربی نساجی، مهدی پاشازاده در خصوص مهمترین موضوع این روزهای این یعنی موافقت خود با انتقال ابوالفضل رزاق پور گفت: موضوع مخالفت یا موافقت من در کار نبود و این مطلب به مسئولین باشگاه نساجی مربوط می‌ شد اما نکته ای که باید در خصوص این بازیکن بگویم این است که ابوالفضل رزاق پور تا مهر امسال قرارداد داشت و ما با بررسی آنکه ایشان با شروع لیگ آزادگان قراردادش به پایان می‌ رسد و  چون بازیکن آزاد محسوب می‌ شد نمی‌ توانست برای ما به آنصورت به میدان برود از همین رو تصمیم گرفتیم او را به تیم پیکان بفرستیم و در مقابل پیمان رنجبری را به نساجی بیاوریم. 

او در پاسخ به سوالی که می‌ توان نساجی را امسال مدعی صعود به لیگ‌برتر دانست خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا تیم را خوب جمع و جور کنیم البته با بودجه معقول نه ریخت و پاش؛ ما خیلی از بازیکنانی که می‌ خواستیم نگه داریم یا جذب کنیم به دلیل همین بودجه معقول و واقعی نتوانستیم جذب کنیم. اما در مقابل رقبای دیگر ما مثل سیرجان، بادران و خونه به خونه پول های بیشتری برای به خدمت گرفتن بازیکنان خرج کرده اند. اما باز توانستیم تیم خوبی ببندیم، با هماهنگی و برنامه ریزی که بین کادرفنی، باشگاه، مدیریت و بقیه عوامل مثل هواداران وجود دارد امیدواریم تیمی که 25 سال است تیم داری می‌ کند و نتوانسته در جمع لیگ‌برتر قرار بگیرد با همراهی و حمایت به لیگ‌برتر صعود کنند. نساجی تیم خوبی و با شخصیتی است و قطعا با حمایت همه  جانبه این تیم راهش آسان تر می‌ شود. 

وی در رابطه با برگزاری تمرینات در زمین شماره 2 آزادی می‌ گوید: برگزاری تمرینات نساجی در تهران سیاست باشگاه بوده و تصمیمی بوده که مالک و مدیرعامل این باشگاه گرفته اند. اینکه چرا تمرینات در اینجا برگزار خواهد شد را باید خودشان توضیح بدهند. 

سرمربی سابق راه‌آهن و آلومینیوم در خصوص پیش‌بینی اش از تیم داری این دو تیم یادآور می‌ شود: دو تیم ریشه دار با سابقه طولانی در فوتبال ایران علی الخصوص آلومینیوم اراک که تنها تیم استان مرکزی است، حیف است که چنین شرایطی دارند و امیدوارم که امسال بتوانند شرایط خوبی را تجربه کنند. با هزینه ای که این تیم سال گذشته داشت سوزن جابجا کردن هم در فوتبال سخت است چه برسد به تیم داری، امیدورارم مسئولین فوتبال از این دو باشگاه حمایت کنند تا بتوانند به راحتی تیم داری کنند. 

مدافع اسبق آبی‌پوشان درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: آنقدر درگیر نساجی و جمع و جور کردن این تیم هستم که از استقلال و اخبارش دور هستم و فقط شنیده ام که مشغول جذب بازیکن و برگزاری تمریناتشان هستند. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که همه چیز خوب باشد و یک استقلال قوی را شاهد باشیم.

پاشازاده در خصوص آنکه چرا با  وجود پیشنهادات لیگ برتری اش نساجی را انتخاب کرده است می‌ گوید: تیم نساجی یک تیم خاصی است، تیمی است که می‌ توان با آن خیلی کارها انجام داد. هر بازیکنی هر طوری که بازی می‌ کند و اهدافش را در فوتبال دنبال می‌ کند همان را هم در مربیگری پیش می‌ گیرد. شاید بازی ملی بیشماری نداشته باشم اما جز استثناها بودم، همیشه کارهای عجیب و غریب انجام دادم و در مربیگری ام هم همینطور بودم. از همین رو نساجی را انتخاب کردم چراکه این پتانسیل را دارد که با این تیم یک انقلاب کرد و می‌ خواهم که این کار را به امید خدا انجام بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vz59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک‌های پاشازاده در نساجی مشخص شدند
با اعلام پاشازاده؛

توافق نهایی موفق‌ترین مربی لیگ یکی با نساجی
اختصاصی| پاشازاده فصل بعد در قائمشهر؛

بله آقای رمضانی، مالک با پاشازاده توافق کرده است!
اختصاصی| رمضانی: شاید مالک با پاشازاده توافق کرده است؛