تاریخ انتشار: 1396/08/19 22:07
مهاجم نفت مسجدسلیمان لیگ یک در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 174297

پیمان میری: لقب مورچه اتمی را دوست دارم/ مدعی اصلی صعود هستیم/ بازی سختی مقابل برق جدید داریم

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از لقبی که به او داده‌اند رضایت دارد.
پیمان میری: لقب مورچه اتمی را دوست دارم/ مدعی اصلی صعود هستیم/ بازی سختی مقابل برق جدید داریم

 پیمان میری مهاجم کوتاه قامت و گلزن تیم نفت مسجدسلیمان که در بازی با مس کرمان موفق شد دو گل تیمش را به حریف بزند، در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با مس کرمان گفت: بازی بسیار سنگینی بود. حریف یکی از تیم‌های قلدر لیگ یک بود و در دقایقی از بازی ما را اذیت کرد اما خداروشکر با همت بچه‌ها و حضور گرم هواداران، موفق شدیم حریف را شکست دهیم و به روند بردهای خود ادامه دهیم.

میری که در لیگ یک به مورچه اتمی ملقب شده است درخصوص این لقب گفت: این لقب را یکی از خبرنگاران فعال در حوزه لیگ یک به من داده است و بسیار این لقب را دوست دارم. وقتی که در نساجی بود، در چند بازی فوق‌العاده کار کردم و همان جا بود که لقب مورچه اتمی روی اسم من آمد و از این بابت رضایت دارم. فکر کنم یک نفر دیگر نیز در جهان لقب مورچه اتمی را داشته باشد. جووینکو ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا این لقب را داشت که اکنون در لیگ MLS آمریکا توپ می‌زند و از لحاظ هیکل، بسیار شبیه به هم هستیم.

وی درخصوص بازی حساس این هفته آنها مقابل برق جدید شیراز گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. آنها یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را برخوردارند اما مهاجمین ما آنقدر خوب کار کرده‌اند که بهترین خطوط را شکسته‌اند و شک نکنید برای پیروزی به شیراز سفر خواهیم کرد. درحال آنالیز حریف هستیم و باتوجه به توصیه‌های کادرفنی، به برد بعدی خود دست پیدا خواهیم کرد.

میری در خاتمه عنوان کرد: در پایان جا دارد از دکتر تیم آقای احمدی و جوانمرد تشکر کنم که باوجود مصدومیت، من را به بازی با مس رساندند و سبب شد تا بدرخشم و تیم به پیروزی برسد. جا دارد از آقای فکری نیز تشکر کنم که به من میدان دادند و همچنین از هواداران که در بازی با مس برایم سنگ تمام گذاشتند شعار تیم ما این است که ما همه برای یک قلب می‌تپیم و امیدوارم با صعود تیم به لیگ برتر، مُزد آنها را بدهیم. 

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xvv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان؛ مورچه اتمی شکوفا شد
اختلاف 5 امتیازی فکری با نزدیک‌ترین رقیب؛

پیمان میری: اگر آن میله گرد به من می‌خورد، فوتبالم تمام شده بود
اختصاصی| فرار مورچه اتمی لیگ یک از دست مامورین انتظامی؛