تاریخ انتشار: 1396/05/25 20:42
کد خبر: 188501

کارت های قرمزی که تاکنون برای ستاره رئال دردسر ساز شده اند!

اخراج جنجالی کریستیانو رونالدو در بازی رفت سوپرجام اسپانیا ششمین کارت قرمز ستاره پرتغالی از زمان پیوستن به رئال مادرید بود.
کارت های قرمزی که تاکنون برای ستاره رئال دردسر ساز شده اند!
اخراج جنجالی کریستیانو رونالدو در بازی رفت سوپرجام اسپانیا ششمین کارت قرمز ستاره پرتغالی از زمان پیوستن به رئال مادرید بود.
 
 رونالدو با نظر داور به علت شبیه سازی و شیرجه زدن کارت زرد دومش را در ال کلاسیکوی درو رفت گرفت و اخراج شد. رونالدو با احتساب این پنج جلسه از زمان حضورش در رئال مادرید مجموعا ۱۵ بازی را به علت محرومیت از دست داده است. تمام کارت قرمز های رونالدو در رئال مادرید را با هم مرور می کنیم:
 
آلمریا - لالیگا، ۵ دسامبر ۲۰۱۰
 
اولین باری که رونالدو با پیراهن رئال مادرید کارت قرمز گرفت در بازی خانگی مقابل آلمریا بود. رونالدو پس از دو ماه از مصدومیت برگشته بود و یک گل زیبا هم در پیروزی تیمش با نتیجه ۴-۲ به ثمر رساند. وی کارت زرد اول را به علت درآوردن پیراهنش در خوشحالی بعد از گل دریافت کرد و کارت زرد دومش به علت خطا روی خوانما اورتیز بود که از زمین اخراج شد. رونالدو پس از بازی از هواداران رئال و بازیکن حریف عذرخواهی کرد.
 
مالاگا، لالیگا، ۲۴ ژانویه ۲۰۱۰
 
شش هفته بعد از اولین کارت قرمز رونالدو، این بازیکن به علت ضربه آرنج به امتیلیگا، بازیکن مالاگا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. رونالدو در آن بازی دو گل زده بود و با حکم کمیته مسابقات با محرومیت دو جلسه ای مواجه شد تا دو بازی رئال مقابل دپورتیوو لاکرونیا و اسپانیول را از دست بدهد.
 
اتلتیکو مادرید، فینال کوپا دل ری، ۱۸ می ۲۰۱۳
 
رونالدو به علت خطا روی گابی، کاپیتان اتلتیکو با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. رئال در آن بازی در استادیوم خانگی خود یعنی برنابئو با نتیجه دو بر یک مقابل تیم سیمئونه شکست خورد. رونالدو دو جلسه از بازیهای کوپا دل ری محروم شد و در دو بازی رفت و برگشت مقابل المپیک شاتیوا حضور نداشت.
 
اتلتیک بیلبائو، لالیگا، ۲ فوریه۲۰۱۴
 
چند ماه بعد رونالدو به علت درگیری با گورپگی و ایتوراسپه، دو بازیکن اتلتیک بیلبائو با کارت قرمز داور مواجه شد. رونالدو پس از اخراج به داور اعتراض کرد که همین مسئله موجب شد که سه جلسه از حضور در میادین محروم شود.رونالدو بدین ترتیب سه پیروزی رئال مقابل ویارئال، ختافه و الچه را از دست داد.
 
کوردوبا، لالیگا، ۲۴ ژانویه ۲۰۱۵
 
رئال مادرید با توجه به تساوی با کوردوبا از فرصت قهرمانی لالیگا عقب مانده بود. در دقیقه ۸۴ رونالدو به توپ ارسالی تونی کروس نرسید و پس از آن روی ادیمار، بازیکن حریف خطا کرد. خطای رونالدو و اعتراضش به داور باعث شد که دو جلسه محروم شود. البته ستاره پرتغالی پس از بازی در توئیتر از بازیکن کوردوبا عذرخواهی کرد.
 
بارسلونا، سوپرجام اسپانیا، ۱۳ آگوست ۲۰۱۷
 
رونالدو پس از ۲۴ دقیقه حضور در نیوکمپ و ثبت یک گل زیبا از زمین اخراج شد. او کارت زرد اولش را به علت در آوردن پیراهنش دریافت کرد و کارت زرد دومش را در صحنه اش مشکوک به علت شبیه سازی در دوئل تن به تن با اومتیتی. البته به نظر می رسید که بازیکن فرانسوی هم او را شارژ کرده باشد. رونالدو با محرومیت پنج جلسه ای مواجه شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zlwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض باشگاه فایده ای نداشت او محروم است