تاریخ انتشار: 1402/11/12 09:25
این چه وضع زمانبندی بازی‌هاست؟
کد خبر: 1266780

سیمئونه داغ کرد: آقایان من احمق نیستم!

دیه‌گو سیمئونه در پایان بازی برابر رایووایه‌کانو به شدت از زمان‌بندی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای بازی نیمه نهایی کوپا دل ری انتقاد کرد.
سیمئونه داغ کرد: آقایان من احمق نیستم!

به گزارش فرتاک ورزشی

اتلتیکو مادرید دیشب به زحمت در زمین خود توانست رایو را 2-1 شکست دهد و به رتبه سوم برگردد. این یک بازی معوقه بود و اتلتیکو توانست به روند بردهای هفته های اخیرش ادامه دهد.

بازی بعدی اتلتیکو پنجشنبه ساعت 21.30 به وقت اسپانیا برابر بیلبائو در دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری است و سپس این تیم باید یکشنبه ساعت 21 برابر رئال در برنابئو قرار بگیرد. سیمئونه از اینکه فدراسیون بازی تیمش را پنجشنبه شب گذاشته، دلخور است.

ال‌چولو که شدیدا عصبانی بود، گفت: «من خودم را در موقعیت یک هوادار اتلتیکو قرار می دهم. آنها در فدراسیون به هوادار احترام نمی گذارند. فدراسیون از قبل می دانست که ما مقابل رئال مادرید بازی می کنیم. با وجود چنین نیمه نهایی مهمی، فدراسیون تصمیم می گیرد بازی را پنجشنبه بگذارد و ما تنها دو روز برای دربی فرصت خواهیم داشت، به نظر من این بی‌انصافی است.»

سیمئونه ادامه داد: «برای فدراسیون چه تفاوتی بین بازی در چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد؟ هیچ تفاوتی. از نظر من این بی احترامی به هواداران است. اگر بازی چهارشنبه برگزار می شد، هیچ اتفاقی نمی افتاد. نمی گویم که اگر یک روز بیشتر وقت داشته باشیم، دربی را برنده می شویم. این مسئله احترام به اتلتیکو و هوادارانش است، زیرا هواداران به ورزشگاه می آیند تا بازیکنان را در بهترین فرم ببینند. من عصبانی هستم و معتقدم همه ما را احمق فرض کرده اند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzn8v

آخرین اخبار